دی ام برد چیست؟

رسانه دی‌ام برد رسانه تخصصی بازاریابی است که از ابتدای مسیر در تلاش بوده است تمام فعالیت‌های خود را بصورت مستقل در راستای ارتقا سطح علمی و تجربی این حوزه برنامه‌ریزی و اجرا کند. رسانه dm board در حوزه‌های مارکتینگ، دیجیتال مارکتینگ، برندینگ و بازاریابی فعالیت می‌کند و در این حوزه‌ها به پوشش اخبار، آموزش و انتقال تجربه می‌پردازد. این رسانه تخصصی همواره در پی آموزش اصولی در حوزه مارکتینگ و مارکتینگ دیجیتال بوده است و برای این مهم، در جهت آموزش اصولی مبانی ابتدایی، تخصصی و حتی تجربی و تکنیکال قدم برداشته است.

دی ام برد چگونه و با چه هدفی ایجاد شد؟

برخی از اهدافی که دی‌ام بورد در راستای رسالت خود تعریف کرده است در زیر به اختصار می‌بینیم

پوشش اخبار

این رسانه حوزه بازاریابی و بازاریابی دیجیتال پوشش اخبار این حوزه و رویدادهای مهم مرتبط را وظیفه خود می‌داند و سعی دارد با پوشش تمامی اخبار داخلی و خارجی و مصاحبه با کسب‌وکارها و برندهای مربوط به حوزه مارکتینگ و دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing) به شفافیت و ارتقا سطح آگاهی این حوزه کمک کند.

انتقال تجربه

در زمینه انتقال تجربه که دی‌ام برد آن را یکی از اصلی‌ترین وظایف خود می‌داند، ما به سراغ سردمداران و مدیران کسب‌وکارهای این حوزه می‌رویم و از چالش‌ها و تجربیات آنها را در قالب‌های زیر در اختیار مخاطبان دی‌ام برد قرارد می‌دهیم:

  • برگزاری وبینارهای منظم
  • انتشار پادکست بصورت ماهانه
  • برگزاری رویداد تخصصی دی‌ام تاک
  • انتشار یادداشت تخصصی

آموزش

آموزش اصولی و درست یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های رسانه دی ‌ام برد است که سعی شده است عمده‌ فعالیت این رسانه در این راستا باشد. شما می‌توانید مطالب آموزشی  را در وبسایت dmboard، سوشال‌های دی‌ام برد اعم از پیج اینستاگرام، کانال تلگرام، لینکدین و توییتر مطالعه کنید، بخش آموزشی زمینه‌های متعددی را در بر می‌گیرد اعم از سئو (SEO)، انواع تبلیغات آنلاین و آفلاین، دیجیتال مارکتینگ، سوشال مدیا مارکتینگ، برندینگ،‌ روابط عمومی، بازاریابی محتوایی و …

تهیه و انتشار گزارش‌های داخلی و جهانی

دی‌ام برد با رصد اتفاقات داخلی و خارجی در کسب‌وکارها و پلیرهای این حوزه همیشه سعی داشته است گزارشی جامع و کامل از وضعیت رشد و تغییرات کسب‌وکارها و تغییر رفتار کاربران در طول زمان ارائه دهد و در کنار آن گزارش‌های سالانه کسب‌وکارها را پوشش دهد.

برگزاریرویداد دی ام تاک

دی‌ام تاک (DMTalk) رویدادی است که توسط رسانه دی‌ام برد هرساله به صورت دوره‌ایی با حضور مدیران و کارشناسان بازاریابی و بازاریابی دیجیتال، دانشجویان مارکتینگ، کسب و کار و MBA، بنیانگذاران آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ و ادنتورک‌ها، اینفلوئنسرها و سایرعلاقه‌مندان و فعالان این حوزه برگزار می‌شود. این رویداد که از سال ۹۷ برگزار شد هربار با همراهی علاقه‌مندان رشد قابل توجه‌ای داشت به طوری که از یک دورهمی صمیمی ۵۰ نفره به یک گردهمایی بزرگ و تخصصی چندهزار نفری بدل شد که بصورت هیبریدی (حضوری و آنلاین) شرکت کننده دارد.

موضوعات این رویداد هرباره بر اساس مهم‌ترین و جدیدترین چالش‌های کامیونیتی بازاریابی دیجیتال تعیین می‌شود. در این رویداد تلاش می‌شود پیوندی میان کارشناسان بازاریابی، آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ و ادنتورک‌ها، اینفلوئنسرها شکل بگیرد تا انتقال تجربه در این حوزه جریان داشته باشد.

رسانه تخصصی حوزه بازاریابی و تبلیغات دیجیتال

راهبرد رسانه تخصصی بازاریابی است که بصورت مستقل به انعکاس اخبار و آموزش و توسعه دانش در این حوزه می‌پردازد. این تیم در ابتدای سال ۹۷ کارش را با هدف آگاه‌سازی هرچه بیشتر فعالان و علاقه‌مندان در زمینه بازاریابی دیجیتال، آغاز کرد.

دارای مجوز پایگاه خبری از سامانه جامع رسانه‌های کشور (معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) به شماره ۹۲۲۰۸

بیشتر بخوانید