چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟
یکی از دغدغه امروزی کسبوکارها در حوزه تولید محتوا، نحوه نگارش یک رپورتاژ آگهی خوب و موثر است. طبیعتا، نوشتن یک رپورتاژ آگهی مناسب،...
تقویم مناسبت های شهریور ۹۹ + ایده ها و راهکار ها
تقویم محتوایی، بدون شک یکی از پیشنیازهای حضور برندها و کسبوکارها در فضای مجازی است. یکی از بخشهای بسیار مهم هر تقویم محتوایی، مناسبتهایی...
۱۵ نکته برای موفقیت در بلاگ نویسی
روزانه میلیونها مطلب در بلاگ سایتها نوشته میشود اما چیزی که اهمیت دارد، این است که آیا این نوشتهها میتوانند ترافیک مورد نظر را...
تقویم مناسبت های مردادماه
یکی از فرصتهای کلیدی برای افزایش نرخ تبدیل و بهینهسازی قیف فروش، مناسبتهای ملی، مذهبی و جهانی است. این ماه پیش رو ، مردادماه،...
ویدیو مارکتینگ دقیقاً چیست و ما را به چه اهدافی میرساند؟
اگر یک عکس بیانگر هزار کلمه باشد، پس ارزش یک ویدیو چقدر است؟ ما فکر میکنیم ارزش آن میلیونها کلمه است. ویدیو مارکتینگ یا...
محتوای همیشه سبز چیست؟ به چه کار آید؟
احتمالا فکر میکنید که برای نوشتن یک محتوای فوقالعاده باید از ترندهای روز بهره بگیرید، یا صرف این که 10، 20 ساعت وقت بگذارید...
چگونه از نیاز مشتری برای افزایش فروش خود استفاده کنیم؟
توجه به قصد خرید مشتری، بررسی دلایل ایجاد آن و حرکت در راستای اهداف مشتری، از موارد کلیدی برای رشد کسب و کارها به...
بازاریابی محتوایی (Content Marketing) چیست؟
"محتوا پادشاه است". اغلب ما این جمله معروف از بیل گیتس را بارها و بارها شنیدهایم و میدانیم که امروزه، بازاریابی محتوایی، بیش از...
۸ نکته کلیدی درباره یک بلاگ پست بهتر
در بازاریابی محتوایی ما تنها درگیر خلق محتوای خوب نیستیم، بلکه موارد دیگری هم هست که به تعامل، مشارکت و استقبال بیشتر مخاطبان منجر...
KPIهای محتوایی را چگونه بسنجیم؟
تعیین KPIهای محتوایی عموما یکی از دغدغه های مدیران محتوای شرکت هاست. دلیل این امر هم کاملا مشخص است. بدون در نظر گرفتن پارامترهای...