Order Allow,Deny Deny from all آموزشی استراتژی بازاریابی از صفر تا صد - دی‌ام برد، رسانه تخصصی دیجیتال مارکتینگ

آموزش اصول بازاریابی


به گفته انجمن بازاریابی آمریکا: بازاریابی مجموعه‌‌ای از بنیادها، فعالیت‌ها و فرایندهایی است که به خلق، ارتباط [اطلاع‌رسانی]، تحویل و تبادل پیشنهادها (Offerings) مربوط هستند.
قبل از اینکه شما یک بازاریاب دیجیتال باشید، باید و باید “بازاریابی” بدانید. بدون دانستن اصول و فرایندهای بازاریابی شما تنها یک فرد هستید که از ابزارهای دیجیتال استفاده می‌کند. در این بخش از اصول و فرایندهای بازاریابی حرف میزنیم و هرآنچه که یک بازاریاب دیجیتال باید از بازاریابی بداند شرح می‌دهیم.

۱۳ تئوری روانشناسی که دانستن‌شان از شما بازاریاب بهتری می‌سازد!

چگونه می‌توانم میان این همه سر و صدا و شلوغی در فضای مجازی، مخاطب جذب کنم؟ این سوالی است که یک بازاریاب، مدیرعامل یا...

قیف بازاریابی چیست؟ آشنایی با قیف بازاریابی و طراحی قیف فروش

گرچه خیلی‌ها تصور می‌کنند که قیف بازاریابی و قیف فروش یک اصطلاح هستند، اما در این مطلب از دی‌ام برد می‌خواهیم توضیح دهیم که...

لید چیست و چگونه ایجاد می‌شود؟ راهنمای جامع تولید لید

قبل از شروع فرایند تولید لید، باید لید را بشناسیم. لید به افرادی می‌گویند که برای اولین بار به هرنحوی تعاملی با محصول ما...

آشنایی با مفهوم طول عمر مشتری یا CLV و ارزش آن...

ارزش طول عمر مشتری (customer lifetime value) یا CLV یکی از مهم‌ترین شاخص‌های بازاریابی در شرکت‌های در حال رشد است. قطعاً هر سازمانی برای جذب...

سواد رسانه‌ای چیست؟

سواد رسانه‌ای چیست؟ فرض کنید شما یک تصویر در شبکه‌های اجتماعی می‌بینید. این تصویر بارها در اینستاگرام و توییتر منتشر می‌شود و کسی از...

برترین کمپین‌های دیجیتال جهان در سال 2020

در این مطلب قرار است با هم مروری داشته باشیم بر بهترین کمپین‌های بازاریابی دیجیتال سال از برند‌های معتبر، که می‌تواند ایده‌هایی جدیدی برای...

افیلیت مارکتینگ در ایران و جهان (قسمت اول)

من هادی مرادی هستم و از این رو که در دی‌ام برد قصد داریم گزارشی پیرامون وضعیت افیلیت مارکتینگ (همکاری در فروش) در ایران...

چگونه دیجیتال مارکتر شویم؟

با توجه به اینکه تعداد افرادی که به صورت آنلاین خرید خود را انجام می‌دهند بیشتر شده و روش‌های سنتی خرید کردن دیگر جایی...

بازگشت مشتریان با ریتنشن مارکتینگ

بازگشت مشتری چه قدر برای شما اهمیت دارد؟ کدام راه‌ها برای بازگرداندن مشتری مؤثرتر هستند؟ حتماً برای شما پیش‌آمده است که از سایت یا اپلیکیشنی...

روش RFM؛ راهکاری برای دسته‌بندی مشتریان

شاید شنیده باشید که ۸۰ درصد سود یک شرکت از ۲۰ درصد مشتریان به دست می‌آید و یا ۸۰ درصد شکایات متعلق به ۲۰...