آموزش اصول بازاریابی


به گفته انجمن بازاریابی آمریکا: بازاریابی مجموعه‌‌ای از بنیادها، فعالیت‌ها و فرایندهایی است که به خلق، ارتباط [اطلاع‌رسانی]، تحویل و تبادل پیشنهادها (Offerings) مربوط هستند.
قبل از اینکه شما یک بازاریاب دیجیتال باشید، باید و باید “بازاریابی” بدانید. بدون دانستن اصول و فرایندهای بازاریابی شما تنها یک فرد هستید که از ابزارهای دیجیتال استفاده می‌کند. در این بخش از اصول و فرایندهای بازاریابی حرف میزنیم و هرآنچه که یک بازاریاب دیجیتال باید از بازاریابی بداند شرح می‌دهیم.

چگونه دیجیتال مارکتر شویم؟

با توجه به اینکه تعداد افرادی که به صورت آنلاین خرید خود را انجام می‌دهند بیشتر شده و روش‌های سنتی خرید کردن دیگر جایی...

بازگشت مشتریان با ریتنشن مارکتینگ

بازگشت مشتری چه قدر برای شما اهمیت دارد؟ کدام راه‌ها برای بازگرداندن مشتری مؤثرتر هستند؟ حتماً برای شما پیش‌آمده است که از سایت یا اپلیکیشنی...

۱۳ تئوری روانشناسی که دانستن‌شان از شما بازاریاب بهتری می‌سازد!

چگونه می‌توانم میان این همه سر و صدا و شلوغی در فضای مجازی، مخاطب جذب کنم؟ این سوالی است که یک بازاریاب، مدیرعامل یا...

روش RFM؛ راهکاری برای دسته بندی مشتریان

شاید شنیده باشید که ۸۰ درصد سود یک شرکت از ۲۰ درصد مشتریان به دست می‌آید و یا ۸۰ درصد شکایات متعلق به ۲۰...

چرا شرکت‌های ایرانی اغلب در مدیریت بحران شکست می‌خورند! (بررسی موردی...

بحران مدیریت در مدیریت بحران مطلبی که در ادامه می‌خوانید مربوط به نقش روابط عمومی در مدیریت و کنترل بحران‌های پیش آمده برای اشخاص و...

پرسونای مشتری چیست و چگونه آن را طراحی کنیم؟

تعریف پرسونا چیست؟ کسب‌وکاری را در نظر بگیرید که بدون توجه به نیازهای مخاظبان و دسته‌بندی آنان، فعالیت می‌کند. چه آینده‌ای برای این کسب‌وکار پیش‌بینی می‌شود؟ به...