یادداشت‌های متخصصین


مطالب این دسته فراتر از مطالب آموزشی سایت است. متخصصین و خبره‌های بازاریابی دیجیتال در ایران یادداشت‌هایی در دی‌ام برد می‌نویسند که ما آن‌ها را در این بخش گردآوری کرده‌ایم.

کتاب رایگان آموزش تولید محتوا به سبک پیتزا پازلی

«تولید محتوا شغل خوبی نیست! هر روز ساعت‌ها فکر و چشمم را برای نوشتن مقاله یا درست کردن پست‌های اینستاگرام این شرکت گذاشتم اما...

جشنواره‌ای موفق اما بدون جایزه! داستان همکاری مایکت با اینفلوئنسرهای حوزه...

فرض کنید می‌خواهید با بودجه محدود، برند خود را در معرض دید تعداد زیادی جوان طرفدار بازی قرار دهید. احتمالا همان ابتدای کار تعداد...

تحلیل دی‌ام برد (Product Review) از سرویس تبلیغاتی جدید آپارات

ﺗﺎ ﭘﯿﺶ از اﯾﻦ اﮔﺮ ﺧﻮاھﺎن ﺳﺎﺧﺖ ﺗﺒﻠﯿﻐﺎت وﯾﺪﯾﻮﯾﯽ داﺧﻞ آﭘﺎرات ﺑﻮدﯾﺪ ﺑﺎﯾﺪ از ﭘﻨﻞ ﺻﺒﺎوﯾﮋن (وی ﭘﻼس) اﺳﺘﻔﺎده ﻣﯽﮐﺮدﯾﺪ. اﻣﺎ چند روزی‌ست که...

ستاره نیک‌نژاد از چگونگی بهبود ریتنشن مارکتینگ می‌گوید

فرض کنید ریتنشن یا نرخ بازگشت کاربران به یکی از بخش های اپلیکیشن یا سایت شما نسبت به سایر بخش‌ها پایین‌تر است. برای بهبود...

چطور یک توییت، ۲ میلیون بازدید گرفت؟! مطالعه موردی کمپین توییتری...

در کمپین توییتری تیمچه چه گذشت؟ توییتر یکی از پلتفرم‌های اجتماعی است که روزبه‌روز به تعداد کاربران آن افزوده می‌شود؛ اما نکته مهم اینجا است...

پرسونای بازاریابی (Persona) چیست و چطور پرسونا مشتریان خود را طراحی...

پرسونای مشتری مثل یک عکس فوری از مشتری ایده‌آل شماست. پرسونا (Character) برای نشان دادن مخاطب هدف شما طراحی شده است. کسب‌وکارها از این...

نظر ۴ متخصص درباره هدف‌گذاری و ست کردن شاخص کلیدی عملکردی...

مطلبی که می‌‌خوانید گزارشی است از رووم دی‌ام برد با حضور مهدی فروغی مدیر بازاریابی بیمیتو، سامان ابطحی مدیر ارشد اسنپ‌مارکت، امید اخوان مربی...

اجرای کنسرت در بازی فورتنایت، این بار با آریانا گرانده خواننده...

هفته‌ی گذشته، شاهد یک اتفاق جذاب در بازی فورتنایت بودیم، آریانا گرانده با همکاری اپیک گیمز، کنسرت مجازی خود را در محیط بازی به...

متین ارشادی از مبانی و کاربردهای تحلیل کوهورت می‌گوید! یادداشت تخصصی

شاید خیلی از دیجیتال مارکترها به واسطه استفاده از ابزارهایی مثل گوگل آنالتیکس یا سایر ابزارها که در این حوزه کاربرد دارند، اسم تحلیل...

از آفلاین به آنلاین، فلایرهایی که از خیابان به قلب شبکه‌های...

پس از این که تیم مارکتینگ کارنامه برای شروع تبلیغات آفلاین برای معرفی سرویس «فروش سفارشی» مصمم شد، ما با دوراهی مهمی روبرو شدیم....