یادداشت‌های متخصصین


مطالب این دسته فراتر از مطالب آموزشی سایت است. متخصصین و خبره‌های بازاریابی دیجیتال در ایران یادداشت‌هایی در دی‌ام برد می‌نویسند که ما آن‌ها را در این بخش گردآوری کرده‌ایم.

چرا شبکه تبلیغاتی و ترکر (Tracker) باید از هم مستقل باشند؟

سلام من هژیر مفاخری هستم و در این مطلب پیرامون اهمیت استقلال ترکرهای اپلیکیشن و شبکه‌های تبلیغات موبایلی صحبت کرده‌ام. ابتدا دو تعریف مهم...

سر ناسازگاری یوتیوب با یوتیوبرهای ایرانی!

چالش جدی یوتیوبرهای ایرانی ''شناسایی مخاطب ایرانی توسط یوتیوب'' چندروز گذشته خبرهایی مبنی بر عدم نمایش تبلیغ برای بازدیدکنندگان ایرانی روی پلتفرم یوتیوب منتشر شده...

افیلیت مارکتینگ در ایران و جهان (قسمت اول)

من هادی مرادی هستم و از این رو که در دی‌ام برد قصد داریم گزارشی پیرامون وضعیت افیلیت مارکتینگ (همکاری در فروش) در ایران...

تحلیل بیلبوردهای تبلیغاتی بخش ویدیوی بازار توسط سامان ابطحی مدیر مارکتینگ...

بخش ویدیوی بازار با ویژگی منحصربه‌فرد رایگان‌بودن اشتراک و نیم‌بهابودن اینترنت در حال فعالیت است. بازار برای معرفی هر چه بیشتر امکان تماشای ویدیو...

در سئو فقط کلیدواژه‌ها نیستند که اهمیت دارند، قصد و هدف...

در چند سال اخیر، سئو به یکی از موضوعات مهم در مؤلفه‌های بازاریابی دیجیتال مارکتینگ تبدیل شده است. امروز تعریف رایج سئو یادگیری ترفند‌های...

جای چه ابزارهای تکنولوژی بازاریابی در ایران خالیست؟

طی سال‌های اخیر، تحریم‌ها و قیمت بالای دلار، باعث شده تا کسب‌وکارهای ایرانی نتوانند از ابزارهای بازاریابی خارجی استفاده کنند. از ابزارهایی برای بهبود...

آنالیز کمپین بازگشت به مدرسه هایپراستار

کمپین بازگشت به مدرسه هایپراستار، یکی از بزرگترین کمپین‌های هایپراستار بود که به مناسبت بازگشت دانش‌آموزان به مدرسه اجرا شد. در این کمپین سه...

همکاری کوییزآوکینگز و کاله در راستای معرفی نیوشابه لاکیدو: تلفیقی از...

من فهیمه انوشا مدیر توسعه تجاری کوییزآوکینگز هستم و در این مطلب به همکاری مشترک این بازی و کاله، در راستای پروموت محصول جدید...

آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ در ایران با چه چالش‌هایی روبرو هستند؟ (از...

آژانس‌های بازاریابی دیجیتال در ایران چالش‌های فراوانی دارند. در سال‌های اخیر این صنعت نوپا فراز و فرودهای بسیاری داشته است، از جدید بودن زبان...

بررسی دقیق کمپین «همسفر من باش» اتاقک، با اعداد و ارقام...

شهاب شهوازیان، راهبر ارشد بازاریابی اتاقک در این یادداشت کمپین «همسفر من باش» را موشکافی کرده است: - فانل کمپین و تعداد بازدیدکنندگان از صفحه...