همکاری کوییزآوکینگز و کاله در راستای معرفی نیوشابه لاکیدو: تلفیقی از...
من فهیمه انوشا مدیر توسعه تجاری کوییزآوکینگز هستم و در این مطلب به همکاری مشترک این بازی و کاله، در راستای پروموت محصول جدید...
آژانسهای دیجیتال مارکتینگ در ایران با چه چالشهایی روبرو هستند؟ (از...
آژانسهای بازاریابی دیجیتال در ایران چالشهای فراوانی دارند. در سالهای اخیر این صنعت نوپا فراز و فرودهای بسیاری داشته است، از جدید بودن زبان...
بررسی دقیق کمپین «همسفر من باش» اتاقک، با اعداد و ارقام...
شهاب شهوازیان، راهبر ارشد بازاریابی اتاقک در این یادداشت کمپین «همسفر من باش» را موشکافی کرده است: - فانل کمپین و تعداد بازدیدکنندگان از صفحه...
چرا پلتفرمهای اینفلوئنسر مارکتینگ در ایران شکست میخورند؟!
طی ۴ سال اخیر پلتفرمهای اینفلوئنسر مارکتینگ متعددی در اکوسیستم مارکتینگ ایران آغاز به فعالیت کردند یا مانند (چنکا، زینگ، تگاستار و…) به فعالیتشان...
چرا شرکتهای ایرانی اغلب در مدیریت بحران شکست میخورند! (بررسی موردی...
بحران مدیریت در مدیریت بحران مطلبی که در ادامه میخوانید مربوط به نقش روابط عمومی در مدیریت و کنترل بحرانهای پیش آمده برای اشخاص و...
نگاهی به آمار مجموعه کتاب کالبدشکافی شبکههای اجتماعی
نیما شفیعزاده در این یادداشت از تجربه خود در نوشتن آنلاین تا قدم گذاشتن در فضای آفلاین و انتشار کتاب میگوید به گفته نیما شفیع...
تجربه تیم مارکتینگ نشان از دوران کرونا از زبان مبین کوچکی،...
مدیر دیجیتال مارکتینگ نشان در این یادداشت روایتی از مدیریت شرایطی میگوید که هیچ چیز آنطور که فکر میکرد پیش نمیرفت! در این یادداشت از...
حامد توفیقی از کمپین مشترک کاله با دیجیکالا میگوید
حامد توفیقی، مدیر دیجیتال مارکتینگ کاله در این یادداشت از تجربه همکاری این برند با دیجیکالا میگوید در این یادداشت از تجربه کمپین مشترک کاله...
راهنمای کامل زیستبوم فناوری تبلیغات و گشتوگذار در اقیانوس آگهیهای دیجیتال...
یادداشتی از داوود حکیمی، وقتی درباره فناوری تبلیغات صحبت میشود باید به جای تصویر کوه یخ، یک اقیانوس را به بزرگی زیستبوم فناوری...