چرا دیجیکالا شعار «لبخند به خانه میرسد» را انتخاب کرد؟ گیلدا عسکرپور، مدیر ارشد برند «دیجی کالا» پاسخ میدهد بیشتر
n8n چاقو سوئیسی مارکتینگ اتومیشن؛ ابزاری جدید برای انواع کسبوکارها به قلم بهار بهبودی، مدیرمارکتینگ زرینپال بیشتر
نوروساینس در مارکتینگ، استراتژی و رهبری سازمان؛ یادداشت احسان مهدیزاده با موضوع «نوآوریهایی بر پایه علم مغز» بیشتر
از کار افتادن آنالیتیکس (GA4) کسبوکارهای ایرانی، بررسی مشکل و ارائه راهحل؛ به قلم افشین زندی مدیرعامل Analytips بیشتر
هنر مدیریت فرکانس موثر در ارتباطات بازاریابی و تبلیغات به قلم علیرضا کاظمزاده مدیر مارکام ازکی بیشتر