نوروساینس در مارکتینگ، استراتژی و رهبری سازمان؛ یادداشت احسان مهدیزاده با موضوع «نوآوریهایی بر پایه علم مغز» بیشتر
از کار افتادن آنالیتیکس (GA4) کسبوکارهای ایرانی، بررسی مشکل و ارائه راهحل؛ به قلم افشین زندی مدیرعامل Analytips بیشتر
هنر مدیریت فرکانس موثر در ارتباطات بازاریابی و تبلیغات به قلم علیرضا کاظمزاده مدیر مارکام ازکی بیشتر
مدیریت کسبوکار در عصر هوش مصنوعی؛ فرصتها، چالشها و راهحلهای استراتژیک؛ به قلم محسن رهگذر، مدیرعامل مرکز نوآوری بادکوبه بیشتر