7 دی 1401 یادداشتهای متخصصین محمدرضا اشرفی، مدیر مارکتینگ آژانس کلاکت: «آیا دیده شدن، به معنای تبلیغات خوب و موثر است؟»
18 آذر 1401 یادداشتهای متخصصین شناخت کامل مخاطب و تاثیر آن بر Watch Time به قلم آناهیتا طینتی، مدیر مارکتینگ فیلیمو مدرسه
15 شهریور 1401 یادداشتهای متخصصین روابط عمومی بهتر است یا مارکتینگ؟ به قلم پانتهآ ایوبینژاد سرپرست محتوا و روابط عمومی اسنپ مارکت
31 مرداد 1401 یادداشتهای متخصصین الهام چاقری مدیر ارشد برند شرکت شیبا از تولید بزرگترین پاستیل دنیا میگوید
25 مرداد 1401 یادداشتهای متخصصین منصور کیارش مدیر ارشد بازاریابی اُکالا از تقابل پرفورمنسیها با کانسپتیها میگوید
9 مرداد 1401 یادداشتهای متخصصین مدیر ارشد مارکتینگ گروه صنعتی گلرنگ: قبرستان برند، قمار برندهای ایرانی