یادداشت‌های متخصصین


مطالب این دسته فراتر از مطالب آموزشی سایت است. متخصصین و خبره‌های بازاریابی دیجیتال در ایران یادداشت‌هایی در دی‌ام برد می‌نویسند که ما آن‌ها را در این بخش گردآوری کرده‌ایم.

نگاهی به آمار مجموعه کتاب کالبدشکافی شبکه‌های اجتماعی

نیما شفیع‌زاده در این یادداشت از تجربه خود در نوشتن آنلاین تا قدم گذاشتن در فضای آفلاین و انتشار کتاب می‌گوید به گفته نیما شفیع...

تجربه تیم مارکتینگ نشان از دوران کرونا از زبان مبین کوچکی،...

مدیر دیجیتال مارکتینگ نشان در این یادداشت روایتی از مدیریت شرایطی می‌گوید که هیچ چیز آن‌طور که فکر می‌کرد پیش نمی‌رفت! در این یادداشت از...

حامد توفیقی از کمپین مشترک کاله با دیجیکالا می‌گوید

حامد توفیقی، مدیر دیجیتال مارکتینگ کاله در این یادداشت از تجربه همکاری این برند با دیجیکالا می‌گوید در این یادداشت از تجربه کمپین مشترک کاله...

راهنمای کامل زیست‌بوم فناوری تبلیغات و گشت‌و‌گذار در اقیانوس آگهی‌های دیجیتال...

یادداشتی از داوود حکیمی،  وقتی درباره فناوری تبلیغات صحبت می‌شود باید به جای تصویر کوه یخ، یک اقیانوس را به بزرگی زیست‌بوم فناوری...

از دنیای دیجیتال مارکتینگ عقب نمون

با عضویت در خبرنامه دی ام برد، اخبار و حواشی دنیای دیجیتال مارکتینگ برای شما ارسال میشه

ایمیل شما ثبت شد