تحلیل کوهورت چیست، چطور به کسبوکارهای آنلاین کمک میکند؟ به قلم...
شاید خیلی از دیجیتال مارکترها به واسطه استفاده از ابزارهایی مثل گوگل آنالتیکس یا سایر ابزارها که در این حوزه کاربرد دارند، اسم تحلیل...
“چگونه ۱۹۲ میلیون ایمپرشن بگیرید” به قلم مهران شهبازی مدیر مارکتینگ...
گزارشی از یک کمپین ۳۶۰ درجه TTL مستربلیط همواره به عنوان یکی از بازیگران اصلی فروش آنلاین خدمات گردشگری شناخته میشود. استارتاپی که چند ماهی...
میلاد اسلامیزاد: کمپین میکنم، پس هستم! نقد و نظری بر کمپینهای...
تا چشم کار میکند، کمپین است و کمپین. به مناسبت یا بیدلیل، تکی یا گروهی، با تخفیفهای آنچنانی یا با هدایایی نفیس، جملگی هم...
تیم ارتباط با مشتریان؛ حافظ منافع مشتریان در شرکت به قلم...
تغییر نگرش از بازاریابی به عنوان بستری برای فروش محصولات و خدمات، به بازاریابی به عنوان فرآیندی دائمی و مستمر در ارتباط با مشتری...
محمد عباسیفرد مدیر روابط عمومی زرینپال از برنامهریزی و استراتژی در...
کلمه استراتژی از آن کلماتی است که دوست دارد سخت و دست نیافتنی به نظر برسد، اما خبر ندارد اگر همه میدانستند که هر...
گزارش چالش دوستی دلینو به قلم گلاره چگینی، سرپرست بازاریابی دلینو
دلینو، به عنوان یک استارتآپ سفارش آنلاین غذا رسما در سال 1395 با سرمایهگذاری شرکت همکاران سیستم، بزرگترین شرکت نرمافزاری بخش خصوصی و شرکت...
امیر قربانی مدیر محصول اسنپفود از پشتیبانی آنلاین اسنپفود، قدمی در...
کسبوکارهای حوزه دلیوری غذا، کسبوکارهایی با حجم بالای تماس، با پشتیبانی هستند. مشکلاتی که برای کاربر در طی سفارش غذا یا سایر محصولات پیش...
تحلیل MCF) Multi Channel Funnels) در کمپینهای دیجیتال
فیلیپ کاتلر در کتاب بازاریابی نسل ۴ میگوید: "باید رویکرد مارکترها به فروش و کانالهای ارتباطی تغییر کند و خود را با این واقعیت جدید...
چالش اینستاگرامی ترب از کجا شروع شد؟ بررسی چالش ترب به...
مدتی هست که کسبوکارهای زیادی در فضای اینستاگرام ایران از ترفند قرعهکشی برای انگیج کردن کاربرهای شبکههای اجتماعی استفاده میکنند. هر هفته حداقل یک...
گزارش کمپین کریسمس فلایتیو، قصهگویی به وسعت سه قاره!
صبح ۲۵ دسامبر با شنبه ۴ دی مصادف شد. یک صبح سرد، از کوچههای خیابان مطهری تهران شروع کردیم و قصه کریسمس فلایتیو را...