Order Allow,Deny Deny from all یادداشت‌های متخصصین - دی‌ام برد، رسانه تخصصی دیجیتال مارکتینگ

یادداشت‌های متخصصین


مطالب این دسته فراتر از مطالب آموزشی سایت است. متخصصین و خبره‌های بازاریابی دیجیتال در ایران یادداشت‌هایی در دی‌ام برد می‌نویسند که ما آن‌ها را در این بخش گردآوری کرده‌ایم.

هر چیزی را که اندازه‌گیری نکنیم وجود خارجی ندارد! به قلم...

در تیم های عملیاتی تنوع فعالیت‌ها آنقدر زیاد است که حتما باید چندین روش مختلف را برای اندازه‌گیری تمام عملکرد‌ها به کار گرفت. گاهی به...

چالش‌های مارکتینگ در برهه رشد و Scale Up کردن کسب‌وکار!

وقتی صحبت از مارکتینگ در کسب‌وکارهای نوین می‌شود، یکی از اولین چیزهایی که به ذهن می‌رسد بازاریابی محتوایی است. بازاریابی محتوایی در واقع یکی...

پایش شبکه‌های اجتماعی، استراتژی برتر سال 2021! به قلم مدیر محتوای...

طبق گزارش اخیر هاب‌اسپات، شبکه‌های اجتماعی اولین و مهم‌ترین کانال مارکتینگ برندها در سال 2021 بوده است؛ تا جایی‌که 62 درصد برندها از تکنیک...

مسابقه توییتری دیجی‌کالا چطور پربازدید‌ترین کمپین توییتر فارسی شد؟

هفته اول آبان، دیجی‌کالا کمپینی توییتری اجرا کرد. کمپینی که سر و صدای زیادی را در جامعه توییتر فارسی ایجاد کرد. این کمپین با...

چطور ایرانیان خارج از کشور را تارگت کنیم؟ +مثال‌های واقعی و...

من محسن صفری هستم و قصد دارم تجربه ام در مورد کانال‌های بازاریابی که در 2 سال گذشته برای تارگت ایرانیان خارج از کشور در...

بررسی موردی کمپین‌های دیزنی در فضای بازی‌های آنلاین

جذابیت‌های بصری و تعاملی بودن محیط‌های بازی، باعث شده است که شرکت‌های فیلم‌سازی به همکاری مشترک با شرکت‌های بازی‌سازی توجه بیشتری داشته باشند. حتما شما...

تکنیک‌های افزایش اثربخشی در ایمیل مارکتینگ! به قلم مدیر دیجیتال مارکتینگ...

ایمیل یکی از کم هزینه‌ترین و پربازده‌ترین کانال‌های دیجیتال مارکتینگ است و اگر از آن به درستی استفاده کنیم پتانسیل درآمدزایی بسیار بالایی نیز...

وب اینگیج ابزاری که بیش از ۳۰۰ شرکت بزرگ به آن...

قبل از اینکه ببینیم چگونه می‌توان از ابزارهای مارکتینگ WebEngage برای بدست آوردن بهترین بازده استفاده کنیم بهتر است ببینیم واقعا وب اینگیج چه...

بررسی دقیق “وب متریک”، سرویسی جهت رهگیری حرکت کاربران سایت شما

اگر با بازاریابی سر و کار دارید پس اهمیت جمع آوری داده‌ها را درک می‌کنید. اما جدا از نحوه جمع آوری داده، درک داده...

داستان نزول تدریجی رسانه‌ای تبلیغاتی به نام تلگرام

با ظهور شبکه‌های اجتماعی و پتانسیل این فضاها در حوزه انتشار محتوا، با توجه به امکان هدف‌گذاری انبوه و هدفمند مخاطبان، استفاده تبلیغاتی از آن‌ها...