مصاحبه با احسان مهدیزاده مدیرعامل آژانس تبلیغاتی ردپلنت در مورد چگونگی...
ما در طول روز تبلیغات زیادی در اینترنت، نشریات، روی بیلبوردها یا در گوشیهای موبایل و تلویزیون میبینیم. طبق گزارشها از میان هزاران تبلیغات...
گفتوگو با حمیدرضا احمدی بنیانگذار ایوند درباره رشد 1200 برابری رویدادهای...
ایوند یک سامانه آنلاین برای افرادی است که یا قصد برگزاری رویداد دارند یا میخواهند در رویدادهای مورد علاقه خود شرکت کنند. از سال...
گفتوگو با مدیر روابط عمومی یکتانت پیرامون ممنوعیت نمایش تبلیغات آزاردهنده...
مصاحبه دیام برد با مهدیه معظمی، مدیر روابط عمومی یکتانت درباره نحوه فیلتر کردن تبلیغات و بارگذاری آنها روی سایتها در استراتژیهای بازاریابی از تکنیکهای...
گفتوگو با میلاد شولی، مدیر سئو دیجیکالا درباره Track کردن نتایج...
میلاد شولی، مدیر سئو دیجیکالا در گفتوگو با دیام برد از چالشهای سئو در بیزنسها صحبت میکند چگونه سئو صحیحی انجام دهیم؟ برای اینکار به...
گفتوگوی دیام برد با سهیل اعرابی، مدیر CRO محصول گروه رنو
سهیل اعرابی، مدیر محصول بهینه سازی ( CRO) گروه رنو در فرانسه پیش از ورود به دنیای دیجیتال مارکتینگ با توجه به علاقهای که...
جشنواره پاییزه دیما ویژهی صاحبان فضای تبلیغاتی برگزار میشود
گفتوگو دیامبرد با علیرضا ایلوخانی، مدیر نشر دیجیتال در دیما درباره چگونه شکلگیری این آژانس تبلیغات دیجیتالی و دستاوردهای آن از سال تاسیس تا امروز دیما...
مدیر پرفورمنس دیجیکالا: ۳٪ فروشمان از افیلیت مارکتینگ تامین میشود
مصاحبه دیام برد با صادق محسننیا، مدیر پرفورمنس مارکتینگ و امیرحسن موسوی، مدیر روابط عمومی دیجیکالا درباره ساز و کار افیلیت مارکتینگ دیجیکالا و...
گفتوگو با فرناز واحدیان درباره افیلیت مارکتینگ
گزارش گفتگوی اینستاگرامی دیامبرد با مدیر ارتباط با مشتریان ديما درباره «تشریح افیلیت مارکتینگ، نحوهی عملکرد و چالشها» مفهوم همکاری در فروش، در بازاریابی سنتی...
مهدی فروغی از چگونگی مدیریت همزمان تیم مارکتینگ بیمیتو و ازکی...
مهدی فروغی، مدیرمارکتینگ بیمیتو و ازکی در گفتوگو با دیامبرد درباره مدیریت مارکتینگ هم زمان این دو تیم و چگونگی تقسیمبندی بودجهها صحبت میکند بیمیتو...
بررسی ریبرندینگ فلایتیو
مهیار محمدی، مدیر مارکتینگ فلایتیو از ریبرندینگ این استارتاپ و چالشهایی که تغییر برند به همراه دارد، میگوید فلایتیو، شرکت گردشگری آنلاین است که از...