گزارش‌ها

گزارش سال ۱۳۹۹ صنعت اپ‌ها و بازی‌های موبایلی توسط کافه بازار

بازار، گزارش صنعت برنامه‌ها و بازی‌های موبایل ایران در سال ۱۳۹۹ را با هدف ساختن تصویر روشن‌تر از صنعت برنامه‌ها و بازی‌های موبایلی تدوین...

هاب‌اسپات گزارش جامع مارکتینگ سال ۲۰۲۱ را منتشر کرد!

در این گزارش هاب‌اسپات، آمارها و نتایجی را می‌خوانیم که از بیش از ۱۵۰۰ مارکتر و استراتژیست بازاریابی در سرتاسر جهان جمع‌آوری شده و...

تاثیر طرح صیانت روی کسب‌وکارهای بازاریابی دیجیتال، از زبان مدیران عامل...

طرح صیانت از حقوق کاربران که در حال حاظر روی میز اصل ۸۵ مجلس برای بررسی و تصویب است، مخالفان زیادی از جمله در...

دیوار گزارش سالانه ۱۳۹۹ خود را منتشر کرد!

دیوار پلتفرم ثبت آگهی و خرید فروش کالاهای نو و گارکرده، گزارشی منتشر کرده از عملکرد و رشدی که در سال ۹۹ داشته است،...

گزارش سالانه نوین هاب از فعالیت کسب‌وکارهای ایرانی در شبکه‌های اجتماعی

نوین هاب که یک پلتفرم برای مدیریت شبکه‌های اجتماعی در ایران است گزارش سالانه خود را از نحوه عملکرد کسب‌و‌کار‌ها در شبکه‌های اجتماعی منتشر...

گزارش سال ۹۹ شبکه تبلیغاتی «مدیااد»

شبکه تبلیغات دیجیتال مدیااد گزارشی از آمار و ارقام خود را مربوط به تبلیغات وبسایت‌های ایرانی در سال ۹۹ منتشر کرده است که صاحبین کسب‌وکار...

گزارش سال ۹۹ «شبکه تبلیغات موبایلی تپسل» منتشر شد!

تپسل که یک شبکه تبلیغات دیجیتال موبایلی‌ست، به صاحبـان کسب‌وکارها کمک میکنـد تا تبلیغـات بنـری و ویدئویـی خود را درون اپلیکیشـن‌های پرمخاطـب نمایش دهند...

گزارش سال ۹۹ یکتانت از فعالیت تبلیغ‌دهندگان و رفتار کاربران در...

یکتانت، شبکه تبلیغات دیجیتال ایرانی بر اساس فعالیت‌هایی که سال گذشته داشته و کمپین‌های دیجیتالی که در این پلتفرم اجرا شده، گزارشی منتشر کرده...

گزارش سال ۹۹ دیجی‌کالا، از نگاه دی‌ام برد

دیجی‌کالا که پلتفرمی برای خرید و فروش آنلاین در ایران است، گزارشی منتشر کرده است و این امکان را برای مخاطبان خود فراهم کرده...

گزارش سال ۹۹ کافه‌بازار از «تبلیغات در بازار»

کافه‌بازار که می‌توان از او بعنوان آغازکننده راه انتشار گزارش میان کسب‌وکارهای ایرانی یاد کرد، گزارش گزارشی جامع از تبلیغات در بازار در سال...