چرا دیجیکالا شعار «لبخند به خانه میرسد» را انتخاب کرد؟ گیلدا عسکرپور، مدیر ارشد برند «دیجی کالا» پاسخ میدهد بیشتر
n8n چاقو سوئیسی مارکتینگ اتومیشن؛ ابزاری جدید برای انواع کسبوکارها به قلم بهار بهبودی، مدیرمارکتینگ زرینپال بیشتر
برنامه نوروزی دیام برد: ۲۰ اتفاق مهم بازاریابی و تبلیغات ایران در سالی که گذشت، با شایان نوبرانی بیشتر
گفتگو با محمدرضا ایلخانی مدیرعامل «آیرسانه»، پیرامون تبلیغات محیطی دیجیتال در ایران و جهان (DOOH) بیشتر
طرز فکر «هنر برای هنر» از جریان سرمایهداری نشات میگیرد؛ گفتگو با سارا مدقالچی، بنیانگذار و مدیر آرتیونیتی بیشتر
سامان ابطحی CMO سوپرمارکت اسنپ: با ۱ همت فروش ماهانه و ۶۴٪ سهم، رهبر بازار سوپرمارکت آنلاین هستیم بیشتر