گزارشی از نو شدن برند زرینپال؛ هویت بصری جدید زرینپال، در راستای ورود به حوزههای جدید فینتک است بیشتر
آژانسهای تبلیغاتی بهلحاظ ساختار صنفی و موقعیتی در اقتصاد ایران، پشتوانههای محکمی ندارند؛ گفتوگو با مازیار حبیبینیا، مدیرعامل شبکه آفتاب بیشتر
تمرکز بر برندینگ، راه نجات و عبور از اقتصاد متکی به درآمد نفتی است؛ گفتوگو با بابک بادکوبه، بنیانگذار آژانس بادکوبه بیشتر
گفتگو با مظاهر مرجانی، بنیانگذار مجموعه فناوری اطلاعات پارمیس در حاشیه یلدا سامیت: آمار نصب نرمافزار پارمیس همراه، از یک میلیون عبور کرده است بیشتر
چرا سهم تبلیغات دیجیتال از بودجه کمپینهای ۳۶۰ کسبوکارها هنوز ناچیز است؟ متخصصین پاسخ دادهاند بیشتر
گفتگو با حمیدرضا شیرازیها مدیرعامل پلتفرم تخصصی مد و فشن بُرنُس مد؛ «سعی میکنیم حلقه وصلی باشیم بین تولیدکننده و مصرفکننده» بیشتر
از کار افتادن آنالیتیکس (GA4) کسبوکارهای ایرانی، بررسی مشکل و ارائه راهحل؛ به قلم افشین زندی مدیرعامل Analytips بیشتر