گفتگو با محمدرضا ایلخانی مدیرعامل «آیرسانه»، پیرامون تبلیغات محیطی دیجیتال در ایران و جهان (DOOH) بیشتر
طرز فکر «هنر برای هنر» از جریان سرمایهداری نشات میگیرد؛ گفتگو با سارا مدقالچی، بنیانگذار و مدیر آرتیونیتی بیشتر
سامان ابطحی CMO سوپرمارکت اسنپ: با ۱ همت فروش ماهانه و ۶۴٪ سهم، رهبر بازار سوپرمارکت آنلاین هستیم بیشتر
نوروساینس در مارکتینگ، استراتژی و رهبری سازمان؛ یادداشت احسان مهدیزاده با موضوع «نوآوریهایی بر پایه علم مغز» بیشتر
مهدی اعتمادی، مدیر بازاریابی اُکالا: ۳۰٪ بودجه کمپین در فضای دیجیتال و ۷۰٪ در فضای آفلاین صرف شد بیشتر
حسن فرازمند، مدیر مارکتینگ دیجیپی: رویکرد وربال در کمپین اخیر دیجیپی، سریعترین شکل برای ارائه پیاممان بود بیشتر
مدیر مارکتینگ عطاویچ در گفتوگو با دیام برد: بهدنبال پروموت ابعاد بینالمللی برند عطاویچ هستیم بیشتر
قسمت ۱۳ پادکست دیام برد با رضوان مقیمی، مدیر بازاریابی هایپراستار درباره بازاریابی در دنیای ریتیل بیشتر