داده محوری با علی رسولی مدیر بازاریابی دیوار، در اپیزود سوم پادکست دی‌ام برد

پادکست دی‌ام برد
⏱زمان مطالعه: < 1 دقیقه

قسمت سوم پادکست دی‌ام برد منتشر شد. دی‌ام برد بعد از اپیزود‌های اول و دوم این بار برای اپیزود سوم خود به سراغ موضوع کلیدی و موثر داده محوری رفته است.
اپیزود سوم پادکست دی‌ام برد را اینجا گوش کنید.

علی رسولی، مدیر بازاریابی دیوار

علی رسولی مدیر مارکتینگ دیوار و مدیر ناوگان سابق الوپیک با شروع به کار در های‌وب وارد اکوسیستم شده است که در این اپیزود مهمان پادکست دی‌ام برد است. با موضوع داده محوری از زمین تا آسمان، پیرامون اهمیت داده محوری و داده محور شدن در سازمان‌ها و استارتاپ‌ها با او به گفت‌وگو نشسته‌ایم. علی رسولی در این اپیزود توضیح می‌دهد که چطور در دیوار بر اساس داده و داده محوری مارکتینگ می‌کنند،‌استراتژی مشخص می‌کنند و تحلیل انجام می‌دهند.

عناوین مورد بحث

  • مسیر کاری مهمان
  • ساختار تیم مارکتینگ دیوار
  • نحوه جمع آوری داده
  • چرا دیتا محور باشیم؟
  • چطور در دنیای داده سرگردان نشویم؟
  • چرا داده محوری سخت بنظر می‌رسد؟
  • سدهای داده محوری
  • تاثیر داده محوری در بازاریابی
  • کیس استادی داده محوری در دیوار و کارنامه
  • چطور دیتا جمع آوری کنیم

برای شنیدن این قسمت، کافیست DM Board را در کست‌باکس جستجو کنید، یا در اینجا کلیک کنید.

پاکت، حامی این اپیزود از پادکست

 

تحلیل داده، مهندسی داده و مشکلات سر راه دادمحور شدن

 

 

دیدگاه شما

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید