هارمونی در ارکستر بازاریابی با آرش خسرویان مدیر بازاریابی علی‌ بابا!

علی بابا
⏱زمان مطالعه: < 1 دقیقه

دومین اپیزود از سری اپیزودهای پادکست دی‌ام برد منتشر شد.
در این اپیزود آرش خسرویان مدیر بازاریابی علی بابا مهمان پادکست دی‌ام برد است و پیرامون موضوعات و چالش‌های دنیای دیجیتال مارکتینگ صحبت می‌کند.

آرش خسرویان، از عکاسی تا علی بابا

آرش خسرویان متولد سال ۷۱ است و از مسیر شغلی خود تا رسیدن به بازاریابی علی بابا می‌گوید. دنیای جالب عکاسی خود را کنار گذاشته و از سال ۹۳ پا به دنیای جذاب مارکتینگ و دیجیتال مارکتینگ گذاشته است. آرش خسرویان در این اپیزود از چالش‌ها، دغدغه‌های این حوزه و تجربیات خود در تیم مارگتینگ علی بابا می‌گوید.

دومین اپیزود را از اینجا بشنوید.

سرفصل‌ها و عناوین این قسمت

  • مسیر شغلی آرش خسرویان
  • راهبری تیم بازاریابی و ایجاد هماهنگی بین افراد
  • طراحی یک کمپین و چگونه اجرای آن از صفر تا صد در یک تیم مارکتینگ
  • تفاوت برندینگ و پرفورمنس مارکتینگ و روشی که این دوتا رو بهم نزدیک میکنه
  • چطور در تیم بازاریابی علی بابا به ایده برای کمپین های تبلیغاتی میرسیم
  • چطور اثربخشی کمپین های تبلیغاتی را میسنجیم
  • هزینه های پنهان در بازاریابی
  • بازاریابی ویروسی چطور شکل میگیرد و عمل میکند
  • هزینه فرصت در بازاریابی دیجیتال
  • تعدد پیام در کمپین‌ها، به فراخور کانال‌های بازاریابی!

 

برای شنیدن این قسمت، کافیست DM Board را در کست‌باکس جستجو کنید، یا در اینجا کلیک کنید.

حامی پادکست

موشکافی کمپین برندینگ دیجیتال همراه کارت

دیدگاه شما

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید