زمان مطالعه: < 1 دقیقه

دومین اپیزود از سری اپیزودهای پادکست دی‌ام برد منتشر شد.
در این اپیزود آرش خسرویان مدیر بازاریابی علی بابا مهمان پادکست دی‌ام برد است و پیرامون موضوعات و چالش‌های دنیای دیجیتال مارکتینگ صحبت می‌کند.

آرش خسرویان، از عکاسی تا علی بابا

آرش خسرویان متولد سال ۷۱ است و از مسیر شغلی خود تا رسیدن به بازاریابی علی بابا می‌گوید. دنیای جالب عکاسی خود را کنار گذاشته و از سال ۹۳ پا به دنیای جذاب مارکتینگ و دیجیتال مارکتینگ گذاشته است. آرش خسرویان در این اپیزود از چالش‌ها، دغدغه‌های این حوزه و تجربیات خود در تیم مارگتینگ علی بابا می‌گوید.

دومین اپیزود را از اینجا بشنوید.

سرفصل‌ها و عناوین این قسمت

  • مسیر شغلی آرش خسرویان
  • راهبری تیم بازاریابی و ایجاد هماهنگی بین افراد
  • طراحی یک کمپین و چگونه اجرای آن از صفر تا صد در یک تیم مارکتینگ
  • تفاوت برندینگ و پرفورمنس مارکتینگ و روشی که این دوتا رو بهم نزدیک میکنه
  • چطور در تیم بازاریابی علی بابا به ایده برای کمپین های تبلیغاتی میرسیم
  • چطور اثربخشی کمپین های تبلیغاتی را میسنجیم
  • هزینه های پنهان در بازاریابی
  • بازاریابی ویروسی چطور شکل میگیرد و عمل میکند
  • هزینه فرصت در بازاریابی دیجیتال
  • تعدد پیام در کمپین‌ها، به فراخور کانال‌های بازاریابی!

 

برای شنیدن این قسمت، کافیست DM Board را در کست‌باکس جستجو کنید، یا در اینجا کلیک کنید.

حامی پادکست

دیدگاهتان را بنویسید