قسمت ۱۳ پادکست دیام برد با رضوان مقیمی، مدیر بازاریابی هایپراستار درباره بازاریابی در دنیای ریتیل
در چهارمین قسمت از فصل جديد پادکستهای دیام برد میزبان رضوان مقیمی هستیم که مدیر بازاریابی و ارتباطات هایپراستار است و پیرامون موضوعات مختلف و چالشهای این مجموعه با او به گفتگو نشستهایم.
رضوان مقیمی حدود هفده سال تجربه کار حرفهای در حوزه مارکتینگ و ارتباطات دارد. او درباره شروع فعالیت خود میگوید پس از دوره لیسانس خود با ورود به روزنامه تهران تایمز به حوزه خبرنگاری وارد شده اما پس از آن در پی تمایل به تجربه کردن چالشهای بیشتر تصمیم گرفته وارد حوزه وسیعتر مارکتینگ و ارتباطات شود.
او درباره مسیر شغلی خود و شروع با شرکت BAT و تجربههای جذاب خود میگوید که حدود ۸ سال در این مجموعه فعالیت کرده، سپس به مجموعه دنون بعنوان مدیر استراتژی و مشاور مدیرعامل پیوسته است و با پوزیشن مدیرمارکتینگ از این مجموعه جدا شده و پس از آن در هایپراستار مشغول فعالیت شده است.
رضوان مقیمی درباره فعالیت خود در مجموعه هایپراستار میگوید این شغل برای من از جنس تجربه، سرعت و چالش است که سراسر لذت و یادگیری مداوم است.
این قسمت از پاکستهای دیام برد را می توانید در کست باکس، شنوتو، آپارات و یوتیوب دیام برد ببینید و بشنوید.
دراین پادکست رضوان مقیمی به صحبت پیرامون چالشهای راهاندازی فروشگاههای زنجیرهای و ورود آن به کشور، چگونگی طراحی کمپین در مجموعه هایپراستار و بررسی قدم به قدم آن در بستر آفلاین و آنلاین، نحوه استفاده و انتخاب رسانهها و مدیاهای مجموعه برای کمپین و نحوه انتقال پیام به مشتری و مخاطب میپردازد.
برخی از سایر موضوعات جذابی که در گفتگو با با رضوان مقیمی میشنوید:
- تیم مارکتینگ هایپر
- فرایند طراحی کمپین در این مجموعه
- کیسهای تحقیقات بازار هایپر استار
- تجربههای رضوان مقیمی در شرکتهای قبلی از جمله دنون
- وفادارسازی مشتری در هایپر استار
- ویژگیهای فعالیتهای مارکتینگی در این فروشگاه زنجیرهای
- مفهوم ارتباطات در بازاریابی
این قسمت از پاکست را در کست باکس، شنوتو بشنوید و از آپارات و یوتیوب دیام برد تماشا کنید.
حامی این قسمت از پادکست
مجموعه سنایچ و گروه صنعتی عالیفرد