دانا پرداز
پادکست

برنامه نوروزی دی‌ام برد: ۲۰ اتفاق مهم بازاریابی و تبلیغات ایران در سالی که گذشت، با شایان نوبرانی

مرجان عبدی مرجان عبدی
11 فروردین 1403
زمان مطالعه: 1 دقیقه
برنامه نوروزی دی‌ام برد: ۲۰ اتفاق مهم بازاریابی و تبلیغات ایران در سالی که گذشت، با شایان نوبرانی

در این قسمت نوروزی از اپیزودهای دی‌ام برد به گفتگو با شایان نوبرانی، موسس آژانس آبانگان پرداخته‌ایم و با او پیرامون اتفاقات مهم بازاریابی و تبلیغات ایران در سال ۱۴۰۲ صحبت کردیم و سالی که گذشت را از منظر بازاریابی و تبلیغات مرور کردیم.

برای تماشای نسخه ویدیویی این گفتگو جذاب می‌توانید به کانال آپارات و یوتیوب دی‌ام برد سر بزنید یا فایل صوتی آن را در کست‌باکس یا شنوتو گوش کنید.

برخی از بخش‌هایی که در این اپیزود می‌شنوید:

  • اجباری شدن درج لوگوی روی بیلبوردها
  • دیجیتال ری‌پلیسمنت تبلیغات فوتبال برای اولین بار
  • اجباری شدن لغو ۱۱ در پیامک‌های تبلیغاتی
  • ظرفیت‌های تبلیغات در اپلیکیشن‌های ایرانی مانند دیوار، اسنپ، نشان و آپ
  • استفاده از CGI و ترند شدن آن
  • پروداکت پلیسمنت‌ها در VOD ها
  • ترند شدن تبلیغات محیطی ماکت و متحرک
  • ری‌برندهای متعدد
  • هوش مصنوعی در مارکتینگ
  • تشکیل کنسرسیوم تبلیغات محیطی
  • مزایده تابلوهای بهار ۱۴۰۳ و افزایش تعرفه‌ها

حامی این قسمت

پلتفرم تبلیغات آنلاین یکتانت

پاکت
به اشتراک بگذارید:
مرجان عبدی
مرجان عبدی
نظرات

در حال بارگیری کپچا...

سیدصادق حسینی
سیدصادق حسینی

گفتگوی خوب و قابل توجهی بود. ممنون.

    مرجان عبدی
    مرجان عبدی

    سپاس از توجه شما