پادکست
برنامه نوروزی دیام برد: ۲۰ اتفاق مهم بازاریابی و تبلیغات ایران در سالی که گذشت، با شایان نوبرانی
مرجان عبدی
11 فروردین 1403
زمان مطالعه: 1 دقیقه
در این قسمت نوروزی از اپیزودهای دیام برد به گفتگو با شایان نوبرانی، موسس آژانس آبانگان پرداختهایم و با او پیرامون اتفاقات مهم بازاریابی و تبلیغات ایران در سال ۱۴۰۲ صحبت کردیم و سالی که گذشت را از منظر بازاریابی و تبلیغات مرور کردیم.
برای تماشای نسخه ویدیویی این گفتگو جذاب میتوانید به کانال آپارات و یوتیوب دیام برد سر بزنید یا فایل صوتی آن را در کستباکس یا شنوتو گوش کنید.
برخی از بخشهایی که در این اپیزود میشنوید:
- اجباری شدن درج لوگوی روی بیلبوردها
- دیجیتال ریپلیسمنت تبلیغات فوتبال برای اولین بار
- اجباری شدن لغو ۱۱ در پیامکهای تبلیغاتی
- ظرفیتهای تبلیغات در اپلیکیشنهای ایرانی مانند دیوار، اسنپ، نشان و آپ
- استفاده از CGI و ترند شدن آن
- پروداکت پلیسمنتها در VOD ها
- ترند شدن تبلیغات محیطی ماکت و متحرک
- ریبرندهای متعدد
- هوش مصنوعی در مارکتینگ
- تشکیل کنسرسیوم تبلیغات محیطی
- مزایده تابلوهای بهار ۱۴۰۳ و افزایش تعرفهها
حامی این قسمت
پلتفرم تبلیغات آنلاین یکتانت
مطالب پیشنهادی
آیا سایپا بعد از ۳۹ سال لوگوی خود را تغییر داده است؟
تحریریه دیامبرد
تردز به زودی به یک پلتفرم مستقل تبدیل میشود
شقایق پرورش
گفتگوی خوب و قابل توجهی بود. ممنون.
سپاس از توجه شما