لانچ
ویدیوکست مصاحبه‌ها
از بررسی کمپین‌های رامک، پگاه و ازکی تا افتتاح فروشگاه شکلات دست‌ساز گالاردو

قسمت ششم رادار، برنامه تحلیلی رخدادهای بازاریابی منتشر شد

الهه صالحی الهه صالحی
خرداد ۶, ۱۴۰۴
زمان مطالعه: 1 دقیقه
قسمت ششم رادار، برنامه تحلیلی رخدادهای بازاریابی منتشر شد

در رادار هر ماه با حضور یک کارشناس راجع به مهم‌ترین اخبار و کمپین‌های ماه صحبت می‌کنیم. در این قسمت ایمان زاهدی متخصص بازاریابی و ارتباطات مهمان ماست و با او پیرامون مهم‌ترین اتفاقات و کمپین‌های ماه اردیبهشت و فروردین به گفت‌و‌گو پرداخته‌ایم.

کمپین‌ها و موضوعاتی که در این قسمت به آنها پرداخته‌ایم:

کمپین‌های:
🟠پگاه
🟠روزانه
🟠رامک
🟠رانی
🟠علی‌بابا
🟠ازکی
🟠گالاردو
و
🟢مسکات برند
🟢چرا کسب‌وکارهای ایرانی، نوروز را به بلک فرایدی فروخته‌اند؟
🟢چالش مارکترها در رابطه با کمبود بودجه و بالارفتن هزینه‌ها
🟢فروشگاه شکلات‌های دست‌ساز گالاردو
🟢ماجرای شکایت تپسی از اسنپ

این برنامه را می‌توانید از کانال آپارات و یوتوب دی‌ام برد تماشا کنید.

نجوا
به اشتراک بگذارید:
الهه صالحی
الهه صالحی
روزنامه‌نگاری خوانده‌م و عاشق رسانه‌م؛ دی‌ام برد برای من فرصت جدیدی بود که بیشتر از دنیای جذاب مارکتینگ بدونم.
نظرات

در حال بارگیری کپچا...

نجوا