پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
پادکست

گفتگو با محمدرضا ایلخانی مدیرعامل «آی‌رسانه»، پیرامون تبلیغات محیطی دیجیتال در ایران و جهان (DOOH)

مرجان عبدی مرجان عبدی
7 فروردین 1403
زمان مطالعه: 1 دقیقه
گفتگو با محمدرضا ایلخانی مدیرعامل «آی‌رسانه»، پیرامون تبلیغات محیطی دیجیتال در ایران و جهان (DOOH)
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

تبلیغات محیطی دیجیتال یا همان DOOH نوعی از تبلیغات محیطی‌ست که در جهان جای تبلیغات محیطی را گرفته و در حال حاضر بیش از نیمی از تبلیغات محیطی کشورهای توسعه‌یافته، دیجیتال است. در ایران اما داستان کاملا فرق دارد و هنوز سهم قابل‌توجهی را کسب نکرده است.

در این گفتگو با محمدرضا ایلخانی مدیرعامل «آی‌رسانه»، بستر تبلیغات محیطی دیجیتال ایرانی، درباره این نوع از تبلیغات محیطی، نحوه قیمت‌گذاری، دلایل رشد آن در جهان و دلایل عدم فراگیری‌اش در ایران، ترندهای این کانال بازاریابی صحبت کرده‌ایم. همچنین پیرامون اهدافی که در این کانال تبلیغات باید دنبال شود، انواع رسانه‌های DOOH در ایران و جهان، اندازه بازار آن، سرعت رشدش، تفاوت‌ها و تمایزها و عوامل عقب ماندنش در ایران گپ زده‌ایم.

نسخه صوتی این گفتگو را می‌توانید از اپلیکیشن‌های پادگیر مانند کست‌باکس و شنوتو دی‌ام برد بشنوید و ویدیو این گفتگوی جذاب را از کانال آپارات و یوتیوب دی‌ام برد تماشا کنید.

 

حامی این قسمت از برنامه رو در رو:  مجموعه تبلیغات آنلاین یکتانت

نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
مرجان عبدی
مرجان عبدی
نظرات

ندا نورزاده
ندا نورزاده

عالی

اسمارتک