پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
پادکست

اولین اپیزود از پادکست‌های دی‌ام برد، با فرشاد کیافر مدیر بازاریابی تپسی!

مرجان عبدی مرجان عبدی
19 خرداد 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه
اولین اپیزود از پادکست‌های دی‌ام برد، با فرشاد کیافر مدیر بازاریابی تپسی!
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

از آنجایی که رسانه دی‌ام برد از ابتدای شروع رسالت خود، دغدغه آموزش اصولی، انتقال تجربه و دانش در زمینه بازاریابی دیجیتال را داشته است شروع به تولید پادکست‌های آموزشی کرده که در آن به گفت‌وگو با متخصصان این حوزه و سرآمدان آن می‌نشیند و از تجربیات این افراد و چالش‌هایی که در این حوزه با آنها روبرو بوده‌اند و راه‌کارهای آنها صحبت می‌کنند. (از اینجا گوش کنید)

اولین قسمت از این پادکست تخصصی و آموزشی را در اینجا می‌شنوید.
در این قسمت، پادکست دی‌ام برد میزبان فرشاد کیافر مدیر بازاریابی تپسی است و در مورد تاج‌پوینت‌ها، نقاط ارتباط و تماس با مشتری گفت‌وگو می‌کند. اینکه تاچ پوینت دقیقا چیست، چطور ارزیابی می‌شود و چطور می‌توانیم آن را قوی‌تر کنیم و بهبود دهیم.
فرشاد کیافر با مثال‌های کاربردی که در تپسی با آنها مواجه شده در این باره توضیح می‌دهد.

 

برای شنیدن این قسمت، کافیست DM Board را در کست‌باکس جستجو کنید، یا در اینجا کلیک کنید.

حامی پادکست

سرویس ایمیل مارکتینگ پاکت

اولین اپیزود از پادکست‌های دی‌ام برد، با فرشاد کیافر مدیر بازاریابی تپسی! 1

 

 

 

 

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
مرجان عبدی
مرجان عبدی
نظرات

اسمارتک