گفتوگو با موسس آژانس ارتباطاتی پلاتین در حاشیه نمایشگاه ایران ریتیل شو: «هدف از شرکت در نمایشگاه نمایش پوستاندازی پلاتین بود» بیشتر
مدیرعامل دیجیفای: مجوزها، درگاه و محتوای محصول، نقاط اصلی ریزش کسبوکارها در راهاندازی وبسایت هستند بیشتر
بابک معدندار در مصاحبه با دیام برد: علت کمبود خلاقیت در کمپینهای تبلیغاتی، نبود دورنمایی از آینده برای کسبوکارها است بیشتر
فرید شکریه در مصاحبه با دیام برد: «بوتکمپ رایگان مدیریت رویداد، فرصتی برای یادگیری و پیدا کردن مسیر شغلی جدیدی است.» بیشتر
وقتی پیامک بازوی برندینگ میشود؛ گفتگو با یوسف فراهانی درباره سبک جدید علیبابا در بازاریابی پیامکی بیشتر
سهم بیشتر تبلیغ رادیویی نسبت به محیطی و دیجیتال، در کمپین ۳۶۰ اخیر ازکی؛ گفتگو با مدیر تیم کمپین ازکی بیشتر