
«آمنیچنل» یکی از مهمترین ترندهای فعلی حوزه بازاریابی است


پرستو رستمی، مدیرعامل آژانس ادوان، در حاشیه رویداد بازارمحوری دیام برد اشاره کرد که به دلیل افزایش اهمیت تبلیغات، تمرکز برندها بر فضای دیجیتال افزایش یافته است. در ادامه نیز به ترندهای تبلیغات در سال آینده و تغییرات پیشرو پرداخت.
رستمی درباره این تغییرات توضیح داد : «بر اساس مشاهدات ما در سال ۱۴۰۳، تغییراتی در فضای دیجیتال رخ داده است. خوشبختانه بسیاری از برندها نیاز به حضور در فضای دیجیتال را احساس میکنند؛ به این دلیل که عادت مصرفکننده در خرید و عادت رسانهای تغییر کرده است.»
رستمی بر اساس این تغییرات در ادامه افزود: «در سال آینده همچنان تمرکز برندها بر فضای دیجیتال خواهد بود تا بتوانند مصرفکننده را در مسیر خرید، از نقطه آگاهیسازی تا لحظه خرید، تحتتأثیر قرار دهند. به همین دلیل اهمیت تبلیغات و حضور در این فضاها برای برندها بسیار بیشتر خواهد شد. علاوه بر این، با توجه به سطح آگاهی ایجادشده در برند، پرفورمنس مارکتینگ اهمیت بیشتری پیدا میکند. در نتیجه مدیران مارکتینگ نیز قاعدتاً بودجهبندیهای خود را بر اساس نتایج بهدستآمده برنامهریزی میکنند.»
این گفتوگو با حمایت بیمهداتکام انجام شده است.
مدیر عامل آژانس ادوان در ادامه این مصاحبه به تمرکز برندها بر امنیچنلها اشاره کرد و گفت: «به واسطه شرایط اقتصادی و سیاسی فعلی کشور، برخی شرکتها سیاستهای انقباضی در پیش گرفتهاند و ترجیح میدهند سرمایهگذاریهای هوشمندانهتری انجام دهند. در نهایت میتوان گفت ترندی که اکنون در جریان است، «امنیچنل»ها هستند. دیگر استفاده مستقل از هر رسانه بهتنهایی جزو ترندهای اصلی نیست؛ بلکه «امنیچنلها» اهمیت بیشتری دارند، چرا که پیامهای یکپارچهای را مخابره میکنند و مخاطب را به نقطه فروش، چه در فضای دیجیتال و چه در فضای آفلاین، هدایت میکنند.»
میتوانید نسخه کامل گفتوگو با پرستو رستمی را در ادامه تماشا کنید.
اسپانسر این ویدیو: بیمه داتکام