صداوسیما از بیلبوردهای باربیکن و وزارت ارشاد انتقاد کرد

مجری برنامه «سلام صبح بخیر» شبکه سه با اشاره به بیلبوردهای باربیکن و استفاده از شعار «این زندگی ماست»، این نوع تبلیغات را ترویجگر سبک زندگی خاص دانست و وزارت ارشاد را مسئول اصلی پاسخگویی معرفی کرد.
به گزارش دیام برد، مجری برنامه «سلام صبح بخیر» شبکه سه با نمایش تعدادی از بیلبوردها و تبلیغات محیطی برند باربیکن در سطح شهر، نسبت به محتوای آنها انتقاد کرد. او گفت: «در این تبلیغات شیشههای ماءالشعیر به هم زده شده و در کنار آن نوشته شده «این زندگی ماست». متأسفانه در بسیاری از بیلبوردهای دیگر نیز جملاتی دیده میشود که سبک خاصی از زندگی را ترویج میکنند. حتی در تبلیغات برخی محصولات دیگر، مانند چیپس، بارها از چنین عبارات و پیامهایی استفاده شده است.»
این مجری تأکید کرد که مسئولیت بررسی و تأیید محتوای تبلیغات بر عهده وزارت ارشاد است و اکران تمامی بیلبوردها تنها با مجوز این نهاد انجام میشود. او افزود: «وزارت ارشاد باید در این زمینه پاسخگو باشد و بابت چنین مواردی عذرخواهی کند.»
مطالب پیشنهادی
هزینه اسپانسری در پادکستهای فارسی چقدر است؟