تپسی برای معرفی مزیت رقابتی جدید خود کمپین تبلیغاتی اجرا کرد
فهرست مطلب
تپسی اخیراً از قابلیت جدید ارائه تخفیف ۳۰ درصدی برای سفرهای بازگشت به مبدا در نظر گرفته و کمپین تبلیغاتی گستردهای برای معرفی این قابلیت جدید خود اجرا کرده است.
به گزارش دیام برد، تپسی اخیرا از قابلیت جدیدی رونمایی کرده است که در آن کاربرانی که برای رفتن به یک مقصد از تپسی استفاده کنند، میتوانند برای بازگشت از آن مقصد به مبدا اولیه خود، از تخفیفی ۳۰ درصدی بهرهمند شوند. تپسی دلیل معرفی این قابلیت جدید را تلاش خود برای کاهش هزینهها، تسهیل استفاده از خدمات خود و ایجاد ارزش افزوده برای کاربران دانسته است.
نکتهای که باید به آن توجه داشت این است که این تخفیف ۳۰ درصدی تنها به بازه اجرای این کمپین محدود نمیشود و قرار است یک مزیت همیشگی باشد البته بنابه گفته روابطعمومی تپسی، درصد این تخفیف در بازههای متفاوت، متغیر است؛ درنتیجه میتوان این اقدام تپسی را میتوان تلاشی برای ایجاد یک مزیت رقابتی پایدار و قابل توجه نسبت به رقیب خود دانست.
تبلیغات گسترده در رسانههای دیجیتال و محیطی
رسانههای دیجیتال:
- درون اپلیکیشنی: اپلیکیشنهای باد صبا، مایکت، آمیرزا، کافهبازار، آپ و بله
- تبلیغات بنری: در سایتهایی مانند فوتبالی و انتخاب به نمایش درآمده است
- پری رول: در سایتهایی مانند ورزش ۳، نماشا، خبرآنلاین، مهرنیوز، فرادید، نمایش، همشهری آنلاین، الف، اقتصاد ۲۴ و …
و همچنین به صورت محیطی نیز در سراسر شهر تهران و مشهد اجرا شده است.
این قابلیت، تپسی را به گزینه اول کاربران تبدیل خواهد کرد
مصطفی قلیزاده معاون رشد تپسی در خصوص این طرح میگوید: «تخفیف همیشگی بازگشت به مبدأ، جدیدترین مزیت تپسی برای کاربران مسافر است. این ویژگی جدید، هزینه سفرهای کاربرانی که در طول روز، بهصورت ثابت از یک مبدأ به مقصد مشخصی سفر کرده و مجدداً به مبدأ خود برمیگردند را به شکل محسوسی کاهش میدهد.»
او ادامه میدهد: «از نگاه ما، ارائه این مزیت به کاربران مسافر، باعث میشود برای انجام سفرهای رفتوبرگشت، تپسی را بهعنوان انتخاب اول خود قرار دهند. از سوی دیگر، تپسی معادل تخفیفی که در این سفرها به مسافر ارائه میشود را به سفیر پرداخت میکند و سفیران نهتنها از کاهش هزینه سفرهای برگشت، متأثر نخواهند شد، بلکه افزایش درخواستهای تپسی نهایتاً منجر به افزایش درآمد آنها میشود.»
تلاش برای کاهش هزینه سفرها و تسهیل استفاده از خدمات
این تخفیف برای کاربرانی مورد استفاده است که در طول روز، از یک مبدأ به مقصد مشخصی میروند و تا پیش از پایان روز، مجدداً به همان مبدأ بازمیگردند. تپسی هدف از این اقدام را کاهش هزینه سفرها و تسهیل استفاده از خدماتش اعلام کرد. طبق اعلام تپسی، این تخفیف که بر روی سفرهای بازگشت اعمال میشود، همیشگی بوده و درصد آن در بازههای زمانی مختلف، قابلتغییر است.
برای استفاده از این امکان، کاربران باید در ابتدا اپلیکیشن خود را بهروزرسانی کنند و پس از انتخاب مسیر بازگشت، گزینه «اعمال تخفیف» را بزنند. به گزارش روابط عمومی تپسی، همه کاربران مسافر در تمام شهرهای فعال میتوانند سفر برگشت خود را با ۳۰% تخفیف انجام دهند. هر کاربر یک بار در روز میتواند از این تخفیف استفاده کند و شرط استفاده از آن، این است که سفر برگشت خود را تا پیش از ساعت ۲۴ همان روز انجام دهد.