شاهسوند از زیربرند جدید «هالیدی» رونمایی کرد

فهرست مطلب
گروه شاهسوند در یک رویداد از زیربرند «هالیدی» رونمایی کرد. این برند قرار است با شش محصول چای کرک، چای ماسالا، هات چاکلت، کافه لته، قهوه سه در یک و دو در یک به زودی به بازار معرفی شود. مدیران شاهسوند در این رویداد اشاره کردند که تفکیک برندها در شاهسوند یک اولویت جدی است و این مجموعه سعی دارد تا در هر یک از زیربرندهای خود، گروه متفاوتی از جامعه را هدف خود قرار دهد.
به گزارش دیام برد، علی متوسلیان، مدیر مارکتینگ گروه صنایع غذایی شاهسوند در رویداد معرفی برند هالیدی با اشاره به اینکه واحد مارکتینگ یک سال است در مجموعه شاهسوند شکل گرفته است، گفت: «در این بازه زمانی موضوعات مختلفی با الگوی توسعه و چابکی در این واحد دنبال شده است. ما در این بازه زمانی چشمانداز و ماموریتهای جدی را برای برند شاهسوند طراحی کردیم و تبدیل شدن به برندی خلاق و سلامتمحور در کلاس جهانی در حال حاضر یکی از جدیترین چشماندازهای ماست.

مرتضی فرهادی، مدیرعامل گروه شاهسوند نیز در این رویداد با اشاره به اینکه توسعه، ساختارسازی و برنامهریزی تمرکز جدی این مجموعه در سالهای اخیر بوده است، گفت: «تلاش ما براین بود که توسعه هم در بازار داخلی و هم در بازارهای بینالمللی باشد و برای صادرات برنامههای جدی داشته باشیم.»

تفکیک برندها، اولویت جدی شاهپسند است
متوسلیان در بخشی دیگر از این رویداد با تاکید براینکه تفکیک برندها جز اولویتهای برند شاهسوند است به معرفی زیربرندهای شاهسوند مانند تیشاپ، شاهپسند، دکتر نیچر و هالیدی پرداخت و گفت: «طراحی محصولات جدید از ماموریتهایی بود که براساس راهکار چابکی و توسعه پذیری شکل گرفت. هسته اصلی برند شاهسوند چای و دمنوش است که در شش ماهه دوم سال استفاده میشود و محصول فصل سرد سال است. ما نیاز داشتیم به محصولی که در شش ماه اول سال استفاده کنیم و این تفکر منجر به خلق نوشیدنیهایی برپایه طعمهای ایرانی و عرقیجات گیاهی شد که در اردیبهشت ماه امسال به بازار معرفی شد.»
او ادامه داد: «ما بعد از اضافه کردن این محصول نرخ رشد فروش۲۵ درصدی و افزایش ۱۰ درصدی در نرخ مشتریهای جدید را تجربه کردیم.»
متوسلیان با اشاره به ریدیزاین بستهبندی گروههای مختلف محصولات شاهسوند گفت: «گروه کمپوت و کنسرو سبزیجات، چای شاهسپند، قوطیهای فلزی چای، تیبگها، دمنوشها و ادویهجات همه از محصولاتی بودند که اخیرا بستهبندی آنها ریدیزاین شده است و با شکل تازه و جدیدی به بازار ارائه شدهاند.»
مدیر مارکتینگ گروه شاهسوند در ادامه به معرفی زیربرند «هالیدی» و استراتژیهای مارکتینگ آن پرداخت و گفت: «توسعه برند هالیدی به منظور ایجاد توسعه بازارهای صادرات و گردش مالی سودآور برای شرکت و حضور در بازار نوشیدنیهای فوری انجام شد و در این برند جدید، شش محصول چای کرک، چای ماسالا، هات چاکلت، کافه لته، قهوه سه در یک و دو در یک تحت عنوان برند «هالیدی» به بازار معرفی خواهند شد.
به گفته او این برند قصد دارد استراتژی ورود به بازار این برند را در بخشهای ATL، BTL، سمپلینگ، اینفلوئنسر مارکتینگ و تبلیغات دیجیتال دنبال کند.
بستهبندی و کیفیت مزیت رقابتی ماست
متوسلیان در رابطه با این رونمایی جدید در گفتوگو با دیام برد در رابطه با اینکه معرفی یک زیربرند قهوه فوری چطور ذیل استراتژی برند شاهسوند که عمدتا برندی سنتی شناخته میشود، قرار گرفته، گفت: «تلاش ما در دو سال گذشته این بود که تمامی زیربرندهای شاهسوند استراتژی برند و گروه هدف مشخصی داشته باشند. درواقع ما تلاش کردیم با هر زیر برند گروه متفاوتی از جامعه را هدف خود قرار بدهیم.»
او در ادامه در رابطه با استراتژیهای ورود به بازار برند هالیدی میگوید: «درست است که بازار قهوه فوری در ایران اقیانوس قرمز تلقی میشود اما من فکر میکنم با بستهبندی متمایز و فرمولاسیون باکیفیت تست شده این زیر برند، شانس زیادی برای موفقیت داشته باشیم.»
متوسلیان ادامه میدهد: «ما در ادامه مسیر برای کمپینهای BTL و ATL برنامهریزی کردهایم و با ارائه پروموشنهای فروش همراهی تمام نمایندگان فروش را در ارائه این محصول به بازار داریم.»
مطالب پیشنهادی
صفحه دومینو به اینستاگرام برگشت