گوگل اعلام کرده است که بزودی طراحی بخش Google Ads تغییر میکند. در نسخه جدید، همه تبلیغات در یک بخش تاشو با لیبل بزرگ Sponsored در بالای صفحه قرار میگیرند و کاربران میتوانند این بخش را پس از مشاهده، پنهان کنند. قبلاً، نتایج گوگلادز با لیبل «Sponsored» یا «دارای حامی مالی» از نتایج عادی جدا میشد. اما از این پس، تمام این تبلیغات تحت عنوان «Sponsored results» نمایش داده میشوند.
به گزارش دیامبرد، گوگل اعلام کرده است که بهزودی طراحی بخش Google Ads تغییر میکند. در نسخه جدید، برچسب تبلیغات (Sponsored) واضحتر نمایش داده میشود و گزینهای هم برای پنهانکردن تبلیغات اضافه شده است، البته فقط بعد از آنکه کاربر ابتدا آنها را ببیند.
در حال حاضر، نتایج گوگل ادز با برچسب «Sponsored» در کنار هر لینک متمایز میشوند. اما در نسخه جدید، همه این تبلیغات در قالب یک بخش تاشو در بالای صفحه قرار میگیرند و تنها یک برچسب بزرگ «Sponsored» در بالای آن دیده میشود.
در انتهای این بخش، دکمهای برای پنهانکردن نتایج تبلیغاتی وجود دارد؛ اما کاربران تنها پس از مشاهده نتایج میتوانند از آن استفاده کنند. با فشردن این دکمه، تبلیغات جمع میشوند و زیر عنوان «Sponsored» پنهان میمانند، و با فشردن دوباره، دوباره نمایش داده میشوند.


