کمپین فیلمنت با هدف Brand Recall و Rettention در رسانههای ATL و دیجیتال اجرا شد

فهرست مطلب
فیلمنت کمپین «جایی که قصهها تمام نمیشوند» را با هدف افزایش آگاهی مخاطب و اعلام کنداکتور یک ساله در رسانههای دیجیتال و جذب مشتری در رسانههای محیطی از ۲۸ شهریور ماه تا ۱۱ مهر اجرا کرد. فیلمنت در این کمپین از رسانههایی مانند تبلیغات محیطی، شبکههای اجتماعی و تیزر سینما بهره برده است.
به گزارش دیام برد، فیلمنت کمپین «جایی که قصهها تمام نمیشوند» را با هدف افزایش آگاهی مخاطب از محتوای تازه و معرفی کنداکتور ۱ سال آینده، از تاریخ ۲۸ شهریور تا ۱۱ مهر ۱۴۰۴ اجرا کرد. تمرکز این کمپین، معرفی ۱۷ سریال و برنامه جدید با بهرهگیری از تبلیغات چندرسانهای است.
در طول اجرای این کمپین فیلمنت از رسانههایی مانند بیلبوردهای محیطی در نقاط کلیدی شهر برای افزایش آگاهی مخاطب و از تیزرهای پیش از شروع فیلم در سالنهای سینما، پست و استوری در شبکههای اجتماعی برای جذب مشتری و افزایش فروش استراک استفاده کرده است.
فروش اشتراک شش ماهه سه برابر شد
تیم مارکتینگ فیلمنت در محتوایی که در اختیار دیام برد قرار داده، اشاره میکند که لحن کمپین الهامبخش و داستانمحور انتخاب شده است تا جایگاه فیلمنت بهعنوان مرجع قصهگویی و سرگرمی برای خانوادهها تقویت شود و این کمپین منجر به سه برابر شدن فروش اشتراک شش ماهه فیلمنت شده است.
فیلمنت همچنین درباره مسیر کلی کمپین و نتایج آن به دیام برد اعلام کرده است: در آغاز مسیر، فیلمنت روش تعاملی و اخذ مشارکت را پیش گرفت و در ادامه مسیر نیز به روشهای مشارکتی پرداخت. این مجموعه همچنین پربازدیدترین رسانه کمپین را، رسانهٔ محیطی دانسته است.

روژین نقوی، CMO فیلمنت، درباره دلیل استفاده از کوه دماوند در طراحی بیلبوردهای این کمپبن گفت: «المان فیلمنت از دماوند الهام گرفته شده است و در ریبرندینگی که از فیلمنت داشتیم، این المان را به فیلمنت اختصاص دادیم. دماوند نشاندهنده در قله بودن است و در تلاش هستیم تا در تمام طراحیهایمان از دماوند استفاده کنیم.»
نقوی در ادامه درباره تفاوت طراحی و پیام فاز محیطی و دیجیتال این کمپین گفت: «بیلبورد این پیام را منتقل میکند که قصهها پایانی ندارند؛ اما در تبلیغات ویدیویی که بر پایه کنداکتور یکساله فیلمنت ساخته شده، هر قصه یکییکی باز میشود و برای مخاطب به نمایش درمیآید. در واقع، بیلبوردها به فاز تیزینگ کمپین تعلق دارند و تیزر تبلیغاتی مربوط به بخش اوپنینگ کمپین است.»

مطالب پیشنهادی
هزینه اسپانسری در پادکستهای فارسی چقدر است؟