دو ستاره سینمای جهان، ال پاچینو و رابرت دنیرو، برای نخستینبار در یک کمپین تبلیغاتی مشترک مقابل دوربین رفتند. برند لوکس مانکلر (Moncler) در کمپین جهانی تازه خود با عنوان «Warmer Together»، با حضور این دو بازیگر افسانهای، مفاهیمی چون گرما، دوستی و ارتباط انسانی را در قالبی صمیمی و مینیمال به تصویر کشیده است.
به گزارش دیام برد، دو اسطوره ماندگار سینمای جهان، ال پاچینو و رابرت دنیرو پس از همکاری در فیلمهایی مانند The Irishman ،Heat و The Godfather Part II، اینبار برای نخستینبار در یک کمپین تبلیغاتی مشترک برای برند لوکس مانکلر (Moncler) دوباره کنار هم قرار گرفتهاند.
کمپین جهانی مانکلر (برند مشهور لباسهای زمستانی) با عنوان «Warmer Together»، تصویری احساسی و صمیمی از این دو بازیگر افسانهای خلق میکند و سعی دارد مفاهیم گرما، دوستی و ارتباط انسانی را در مرکز روایت خود قرار دهد.
رابرت دنیرو در یکی از ویدیوهای کمپین میگوید: «گرما هیچوقت چیزی بیرونی نبوده؛ همیشه دربارهی آن چیزی است که در درون ما اتفاق میافتد.»
آل پاچینو نیز ادامه میدهد: «دوستی بزرگترین دارایی انسان است؛ دوستان همان کسانیاند که با آنها جهانی مشترک داری. در این رابطه نوعی اعتماد درونی و درک متقابل از زندگی وجود دارد.»
به گفته رئیس و مدیرعامل مانکلر: «سالهاست مانکلر با زمستان و پافرژاکتها شناخته میشود، اما من همیشه باور داشتم مانکلر دربارهی مفاهیم عمیقتری است؛ مفاهیمی مثل عشق و حس باهمبودن. این ارزشها در طول بیش از ۷۰ سال، روح تمام محصولات و کمپینهای ما بودهاند. داستان دوستی پاچینو و دنیرو، همان چیزی است که مانکلر به آن باور دارد.»


کمپین جهانی «Warmer Together» از اکتبر ۲۰۲۵ در رسانههای چاپی، محیطی، دیجیتال و شبکههای اجتماعی در سراسر جهان آغاز شده و نسخههای پشتصحنه و ویدیوهای تکمیلی آن نیز بهزودی منتشر میشوند.

