سهم بیشتر تبلیغ رادیویی نسبت به محیطی و دیجیتال، در کمپین ۳۶۰ اخیر ازکی؛ گفتگو با مدیر تیم کمپین ازکی بیشتر
کمپینهای محیطی برتر مرداد شهر تهران به انتخاب مخاطبین دیام برد: جاباما، زخم کاری و شهر لوازم خانگی بیشتر
گزارش تریبون از وضعیت لینکسازی خارجی کسبوکارها: «۱۵۰ میلیارد تومان حجم بازار رپورتاژ آگهی در رسانههای دیجیتال در سال ۱۴۰۱» بیشتر
گزارش یکتانت از تبلیغات دیجیتال سال ۱۴۰۱: اختصاص ۴۰٪ بودجه تبلیغات دیجیتال وب به حوزههای مالی، زیبایی و گردشگری بیشتر
گزارش نکستلوکس از عادات رسانهای مخاطبان تلویزیون:۶۶٪ بودجه تبلیغاتی کسبوکارها در تلویزیون و VODها خرج میشود بیشتر