رویدادهای آنلاین
سوشال لیسنینگ برای دیجیتال مارکترها
سحر ملکی گاوگانی
5 دی 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه
فهرست مطلب
در وبینار سوشال لیسنینگ برای دیجیتال مارکترها ابتدا از تاریخچه این روش میگوییم و سپس توضیح میدهیم که چه فوایدی برای دیجیتالمارکترها دارد.
معرفی وبینار
«سوشال لیسنینگ» اصطلاحی که این روزها در دنیای مارکتینگ زیاد شنیده میشود. به خصوص بعد از گزارش سال ۲۰۲۱ سایت هاب اسپات! هاب اسپات در گزارش خود مهمترین تاکتیک تیمهای مارکتینگ در سال ۲۰۲۱ را سوشال لیسنینگ معرفی کرد، تا جایی که ۶۲ درصد تیمهای بازاریابی دنیا برای تحقق اهداف مارکتینگ خود از این تکنیک استفاده کردهاند.
سرفصلها
- سوشال لیسنینگ چیست؟
- سوشال لیسنینگ از چه زمانی به وجود آمد؟
- نقش سوشال لیسنینگ در دیجیتال مارکتینگ
مخاطبین
- مدیران و کارشناسان دیجیتال مارکتینگ
- مدیران و صاحبان کسبوکارها
- مدیران و کارشناسان توسعه محصول
حامیان وبینار
نظرات
مطالب پیشنهادی
اخبار
مطالعه
دومین رویداد نکسآپ توسط آژانس نکسلوکس، با تمرکز بر تبلیغات تلویزیونی برگزار شد
مهدیه اسماعیلی
8 ساعت پیش
گزارشها
مطالعه
مدیرعامل آژانس بوم: بینش درست از انسان میتواند اهرمی برای ساخت برند باشد
مهدیه اسماعیلی
9 ساعت پیش
گزارشها
مطالعه
مدیرعامل آژانس بادکوبه: تبلیغات تلوزیونی میزان اعتماد مخاطب به برند را ۵۸ درصد افزایش میدهد
مهدیه اسماعیلی
11 ساعت پیش
گزارشها
مطالعه
معرفی روشهای تبلیغ در فیلمهای سینمایی، نرخگذاری و نحوه اجرا
مهدیه اسماعیلی
16 ساعت پیش