پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
رویدادهای آنلاین

وبینار رایگان تست محصول در تحقیقات بازار، با سعید نبویان مشاور ارشد پژوهش‌های کیفی emrc

مرجان عبدی مرجان عبدی
4 اردیبهشت 1403
زمان مطالعه: 1 دقیقه
وبینار رایگان تست محصول در تحقیقات بازار، با سعید نبویان مشاور ارشد پژوهش‌های کیفی emrc
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

هر کسب و کاری که محصول یا سرویسی را «می‌فروشد» نیاز به شناخت نظر مصرف‌کنندگان آن دارد. این محصول می‌تواند در هر زمینه ای، در هر صنعتی، فیزیکی یا دیجیتال، یا بصورت سرویس و خدمات باشد.

رایگان در وبینار ثبت‌نام کنید.

در این وبینار راجع به موضوعات زیر صحبت خواهد شد :

  • تست محصول و روش های تست محصول در تحقیقات بازار
  • کشف ماهیت و هویت محصول و کاربری‌های آن
  • روش‌های تست محصول در تحقیقات بازار

سرفصل‌های وبینار

  • هدف از تست محصولات: چرا باید محصولات جدید را تست کرد؟
  • دسته‌های مختلف محصولات چگونه تست می‌شوند؟
  • مشکلات و معضل‌های تست محصولات
  • کشف ماهیت و هویت محصولات جدید و محورهای معتبر ارتقاع جذابیت آنها
  • بررسی تاثیر محصول جدید بر برند
  • روش‌های تحقیق برای انجام تست محصولات جدید

 

حامی وبینار

پلتفرم تعامل و وفادارسازی مشتری فیلیا

وبینار رایگان تست محصول در تحقیقات بازار، با سعید نبویان مشاور ارشد پژوهش‌های کیفی emrc 1

خودنویس
به اشتراک بگذارید:
مرجان عبدی
مرجان عبدی
نظرات

اشاره