![وبینار رایگان برنامهریزی و سنجش اثربخشی رسانه در کمپینهای تبلیغاتی با مهکامه مدرسی 8 وبینار رایگان برنامهریزی و سنجش اثربخشی رسانه در کمپینهای تبلیغاتی با مهکامه مدرسی](https://dmboard.media/wp-content/uploads/2024/05/Cover-36-300x169.png)
رویدادهای آنلاین
وبینار رایگان تست محصول در تحقیقات بازار، با سعید نبویان مشاور ارشد پژوهشهای کیفی emrc
![مرجان عبدی](https://dmboard.media/wp-content/uploads/2024/05/cropped-photo_6017112005191776273_m-e1714978567162-64x64.jpeg)
4 اردیبهشت 1403
زمان مطالعه: 1 دقیقه
![وبینار رایگان تست محصول در تحقیقات بازار، با سعید نبویان مشاور ارشد پژوهشهای کیفی emrc 1 وبینار رایگان تست محصول در تحقیقات بازار، با سعید نبویان مشاور ارشد پژوهشهای کیفی emrc](https://dmboard.media/wp-content/uploads/2024/04/Cover-18.png)
فهرست مطلب
هر کسب و کاری که محصول یا سرویسی را «میفروشد» نیاز به شناخت نظر مصرفکنندگان آن دارد. این محصول میتواند در هر زمینه ای، در هر صنعتی، فیزیکی یا دیجیتال، یا بصورت سرویس و خدمات باشد.
رایگان در وبینار ثبتنام کنید.
در این وبینار راجع به موضوعات زیر صحبت خواهد شد :
- تست محصول و روش های تست محصول در تحقیقات بازار
- کشف ماهیت و هویت محصول و کاربریهای آن
- روشهای تست محصول در تحقیقات بازار
سرفصلهای وبینار
- هدف از تست محصولات: چرا باید محصولات جدید را تست کرد؟
- دستههای مختلف محصولات چگونه تست میشوند؟
- مشکلات و معضلهای تست محصولات
- کشف ماهیت و هویت محصولات جدید و محورهای معتبر ارتقاع جذابیت آنها
- بررسی تاثیر محصول جدید بر برند
- روشهای تحقیق برای انجام تست محصولات جدید
حامی وبینار
پلتفرم تعامل و وفادارسازی مشتری فیلیا
![بادکوبه](https://dmboard.media/wp-content/uploads/2024/06/khodnevis-mob.jpg)
نظرات