![وبینار رایگان برنامهریزی و سنجش اثربخشی رسانه در کمپینهای تبلیغاتی با مهکامه مدرسی 8 وبینار رایگان برنامهریزی و سنجش اثربخشی رسانه در کمپینهای تبلیغاتی با مهکامه مدرسی](https://dmboard.media/wp-content/uploads/2024/05/Cover-36-300x169.png)
وبینار رایگان نورومارکتینگ؛ نگاهی به بازاریابی عصبی، از ادراک تا تصمیم مصرفکننده با احسان مقدسپور
![مرجان عبدی](https://dmboard.media/wp-content/uploads/2024/05/cropped-photo_6017112005191776273_m-e1714978567162-64x64.jpeg)
![وبینار رایگان نورومارکتینگ؛ نگاهی به بازاریابی عصبی، از ادراک تا تصمیم مصرفکننده با احسان مقدسپور 1 وبینار رایگان نورومارکتینگ؛ نگاهی به بازاریابی عصبی، از ادراک تا تصمیم مصرفکننده با احسان مقدسپور](https://dmboard.media/wp-content/uploads/2024/05/Cover-28.png)
فهرست مطلب
نورومارکتینگ یک رویکرد در بازاریابی است که از اطلاعات و تکنیکهای علوم اعصاب برای درک رفتار مصرفکنندگان و تأثیرگذاری بر تصمیمگیری آنها استفاده میکند. در این وبینار احسان مقدسپور مشاور مدیرعامل کانون تبلیغاتی ایران نوین پیرامون نورومارکتینگ و روانشناسی مصرفکننده صحبت خواهد کرد.
در اصل، نورومارکتینگ سعی دارد با استفاده از دادههای علمی مرتبط با علوم اعصاب و روانشناسی، بهترین شیوهها برای تأثیرگذاری بر رفتار مصرفکنندگان را شناسایی کند. این شاخه از بازاریابی به کمک ابزارهایی مانند تصاویر MRI مغز، EEG و سایر دستگاههای مرتبط، فرصتی را برای درک عمیق تر و بیشتر در مورد نحوه عملکرد مغز و واکنشهای انسانها در مقابل تبلیغات، برندینگ و محصولات فراهم میکند. این اطلاعات سپس برای طراحی استراتژی های بازاریابی و تبلیغاتی بهینه و مؤثر استفاده میشود.
در این وبینار بصورت رایگان ثبتنام کنید.
مدرس وبینار
در این وبینار احسان مقدس پور مشاور مدیرعامل کانون ایران نوین به بررسی موضوع روانشناسی در مارکتینگ و نورومارکتینگ خواهد پرداخت. او دکتری مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران را دارد و مشاور هیئت مدیره و مدیر سابق مارکتینگ آهن آنلاین بوده است و همچنین مدرس دانشگاه و مولف کتاب “مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک” است.
سرفصلهای وبینار
۱. علوم اعصاب مصرفکننده: مطالعه رفتارها و واکنشهای مصرفکنندگان از منظر علوم اعصاب
۲. روانشناسی مصرفکننده: بررسی عوامل روان شناختی که بر تصمیمگیری مصرفکننده تأثیر میگذارد
۳. علوم شناختی: بررسی فرآیندهای شناختی و ادراکی که نقشی در تصمیمگیری مصرفکنندگان دارند
۴. تکنولوژیهای مغزی: استفاده از دستگاههایی مانند EEG(الکتروانسفالوگرافی) و fMRI (تصویربرداری تابش مغناطیسی تابعی) برای مشاهده فعالیتهای مغزی در پاسخ به محرکهای بازاریابی
این زیرشاخهها با همکاری و ترکیب اطلاعات ارائه میدهند که بازاریابان و تحقیقگران به طور موثرتری بتوانند استراتژیهای بازاریابی را طراحی و بهینهسازی کنند.
پس از وبینار، ویدیو وبینار در اختیار شرکتکنندگان قرار خواهد گرفت.
حامیان این وبینار
پلتفرم تعامل و وفادارسازی مشتری فیلیا
ابزار جامع سئو فارسی کیدبلیو رنک
![بادکوبه](https://dmboard.media/wp-content/uploads/2024/06/khodnevis-mob.jpg)