پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
رویدادهای آنلاین

وبینار رایگان نورومارکتینگ؛ نگاهی به بازاریابی عصبی، از ادراک تا تصمیم مصرف‌کننده با احسان مقدس‌پور

مرجان عبدی مرجان عبدی
12 اردیبهشت 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
وبینار رایگان نورومارکتینگ؛ نگاهی به بازاریابی عصبی، از ادراک تا تصمیم مصرف‌کننده با احسان مقدس‌پور
زمان مطالعه: 2 دقیقه

نورومارکتینگ یک رویکرد در بازاریابی است که از اطلاعات و تکنیک‌های علوم اعصاب برای درک رفتار مصرف‌کنندگان و تأثیرگذاری بر تصمیم‌گیری آنها استفاده می‌کند. در این وبینار احسان مقدس‌پور مشاور مدیرعامل کانون تبلیغاتی ایران نوین پیرامون نورومارکتینگ و روانشناسی مصرف‌کننده صحبت خواهد کرد.

در اصل، نورومارکتینگ سعی دارد با استفاده از داده‌های علمی مرتبط با علوم اعصاب و روانشناسی، بهترین شیوه‌ها برای تأثیرگذاری بر رفتار مصرف‌کنندگان را شناسایی کند. این شاخه از بازاریابی به کمک ابزارهایی مانند تصاویر MRI مغز، EEG و سایر دستگاه‌های مرتبط، فرصتی را برای درک عمیق تر و بیشتر در مورد نحوه عملکرد مغز و واکنشهای انسانها در مقابل تبلیغات، برندینگ و محصولات فراهم می‌کند. این اطلاعات سپس برای طراحی استراتژی های بازاریابی و تبلیغاتی بهینه و مؤثر استفاده می‌شود.

در این وبینار بصورت رایگان ثبت‌نام کنید.

مدرس وبینار

در این وبینار احسان مقدس پور مشاور مدیرعامل کانون ایران نوین به بررسی موضوع روانشناسی در مارکتینگ و نورومارکتینگ خواهد پرداخت. او دکتری مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران را دارد و مشاور هیئت مدیره و مدیر سابق مارکتینگ آهن آنلاین بوده است و همچنین مدرس دانشگاه و مولف کتاب “مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک” است.

سرفصل‌های وبینار

۱. علوم اعصاب مصرف‌کننده: مطالعه رفتارها و واکنش‌های مصرف‌کنندگان از منظر علوم اعصاب
۲. روان‌شناسی مصرف‌کننده: بررسی عوامل روان شناختی که بر تصمیم‌گیری مصرف‌کننده تأثیر می‌گذارد
۳. علوم شناختی: بررسی فرآیندهای شناختی و ادراکی که نقشی در تصمیم‌گیری مصرف‌کنندگان دارند
۴. تکنولوژی‌های مغزی: استفاده از دستگاه‌هایی مانند EEG(الکتروانسفالوگرافی) و fMRI (تصویربرداری تابش مغناطیسی تابعی) برای مشاهده فعالیت‌های مغزی در پاسخ به محرک‌های بازاریابی

این زیرشاخه‌ها با همکاری و ترکیب اطلاعات ارائه می‌دهند که بازاریابان و تحقیق‌گران به طور موثرتری بتوانند استراتژی‌های بازاریابی را طراحی و بهینه‌سازی کنند.

پس از وبینار، ویدیو وبینار در اختیار شرکت‌کنندگان قرار خواهد گرفت.

 

حامیان این وبینار

پلتفرم تعامل و وفادارسازی مشتری فیلیا

ابزار جامع سئو فارسی کی‌دبلیو رنک

وبینار رایگان نورومارکتینگ؛ نگاهی به بازاریابی عصبی، از ادراک تا تصمیم مصرف‌کننده با احسان مقدس‌پور 1

خودنویس
به اشتراک بگذارید:
مرجان عبدی
مرجان عبدی
نظرات

اسمارتک