پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

اینستاگرام برای پیام رسانیِ آسان‌تر با مسنجر ادغام می‌شود!

علی محقق علی محقق
12 مهر 1399
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اینستاگرام برای پیام رسانیِ آسان‌تر با مسنجر ادغام می‌شود!
زمان مطالعه: 2 دقیقه

طرح ادغام این دو سرویس اولین بار توسط شرکت فیس بوک در اوایل سال 2019 اعلام شد، با اعلامیه رسمی امروز پس از یک دوره آزمایشی که از اواسط آگوست سال 2020 بوده آغاز شده است؛ این دو سرویس ادغام می شوند.

این بدان معناست که کاربران اینستاگرام و مسنجر می توانند پیام ها، عکس‌ها و فیلم‌ها را مستقیماً با دوستان و خانواده خود مبادله کنند بدون اینکه در برنامه های مختلف وارد شوند و یا برنامه های جدید را بارگیری کنند.

فیس بوک در پستی  این به روزرسانی را اعلام کرده است:”اکنون مردم بیش از هر زمان دیگری در فضاهای خصوصی ارتباط برقرار می کنند. ”. “بیش از یک میلیارد نفر در حال حاضر از مسنجر به عنوان مکانی برای اشتراک، معاشرت  با خانواده و دوستانشان استفاده می‌کنند. به همین دلیل است که ما در حال اتصال مسنجر واینستاگرام هستیم تا برخی از بهترین ویژگی های مسنجر را به اینستاگرام بیاوریم – بنابراین شما بدون توجه به اینکه از چه برنامه ای استفاده می کنید، به بهترین تجربه پیام رسانی دسترسی داشته باشید. ”

اگرچه حداقل در حال حاضر، کاربران برای استفاده از سیستم جدید باید اپ خود را عوض کنند. اما به زودی، می توان انتظار داشت که به طور خودکار به این تجربه جدید منتقل خواهند شد.

فیس بوک مجموعه ای از ویژگی های جدید را برای تشویق مردم به تغییر سوئیت ارائه می دهد.یک روش جدید برای تماشای فیلم با دوستان و خانواده در طول تماس،همچنین “vanish mode” که یک حالتی جدید است؛اجازه می دهد تا شما پیام ها را  پس از مشاهده به طور خودکار ناپدید کنید.

بخوانید  گزارش اقدامات دیجی‌فای در راستای اطلاعیه شماره 1

فیس بوک در توضیح اینکه چرا تصمیم به ادغام این سرویس ها گرفته است، تحقیقاات خود را  نشان داده که “از هر پنج نفری که از برنامه های پیام رسان در ایالات متحده استفاده می کنند، چهار نفر می گویند که صرف وقت بیشتر برای برقراری ارتباط با دوستان و خانواده در این برنامه ها برای آنها مهم است. یا اینکه از هر سه نفر یک نفر  به سختی به یاد می آورد که کجا یک موضوع مکالمه خاص را انجلم داده است.

 

سال گذشته هنگامی که طرح ادغام برای اولین بار اعلام شد، با انتقاد هایی همراه شد که زاکربرگ ادعا کرد؛ ادغام سرویس‌ها  برای بهبود تجربه کلی کاربر و افزایش حفاظت از حریم خصوصی است.

 

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
علی محقق
علی محقق
با نوشتن تو دی‌ام برد تخصصم رو به روز نگه می‌دارم.
نظرات

اسمارتک