پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار گزارش‌ها

گزارش اقدامات دیجی‌فای در راستای اطلاعیه شماره 1

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
21 آذر 1401
زمان مطالعه: 2 دقیقه
گزارش اقدامات دیجی‌فای در راستای اطلاعیه شماره 1
زمان مطالعه: 2 دقیقه

جامعه‌ی آنلاین‌شاپ‌های ایران، در تاریخ ۹ آبان ۱۴۰۱، در اقدامی حمایتی از آنلاین‌شاپ‌های آسیب‌دیده به علت قطعی اینترنت، امکان ساخت رایگان سایت فروشگاهی با دیجی‌فای را برای این قشر را ایجاد کرد. 

تعداد ۲۵۸ کسب‌وکار خرد و مستقل درخواست خود برای استفاده از خدمات سایت رایگان را ثبت کردند که از این میان ۲۵۰ پاسخ معتبر بود. کارشناسان دیجی‌فای با بررسی دقیق شرایط درخواست‌دهندگان از نظر وضعیت کسب‌وکار، برای ۱۷۶ آنلاین‌شاپ خدمات ساخت رایگان سایت را در نظر گرفتند و برای ۱۵ کسب‌وکار نیز کد تخفیف ۵۵ درصدی فعال کردند.

به‌علاوه، جامعه‌ی آنلاین‌شاپ‌های ایران از دیجی‌فای درخواست کرد که اطلاعات دریافتی از این گروه را بررسی کند تا بتوان در آینده‌ای نزدیک برای رفع نیازهای این قشر خدمات جدیدی را ارائه کرد. در ادامه مهم‌ترین نتایج این بررسی‌ها را مرور خواهیم کرد.

  • بررسی اطلاعات دریافت شده از گروه درخواست‌کننده، نشان داد که ٪۶۱ صاحبین کسب‌وکارهای آسیب‌دیده زنان هستند. 
  • آنلاین‌شاپ‌هایی که درخواست خود را ثبت کردند، در حوزه‌های متعددی مشغول به کار هستند. اما بزرگترین جامعه‌ی آماری با عددی حدود ٪۳۱ از فعالین صنف پوشاک است. در رتبه‌ی بعد فعالین حوزه‌ی لوازم خانه و آشپزخانه و تزئینی قرار دارند و رتبه‌ی سوم مربوط به مواد غذایی و نوشیدنی است. 
  • طبق اطلاعات دریافت شده از درخواست‌کنندگان، بزرگترین مشکلی که قطعی اینترنت برای آنلاین‌شاپ‌ها ایجاد کرده است، نبود بستر مناسب برای فروش است. دومین مشکل هم نبود امکان تبلیغات در فضای فعلی است.

 

می‌توانید جزئیات آمار ارائه‌شده را در اسلایدهای زیر بررسی کنید. جامعه‌ی آنلاین‌شاپ‌های ایران در حال حاضر با ارائه‌ی خدمات تکمیلی مانند مشاوره و آموزش به کسب‌وکارها در تلاش است بخشی از سوالات و مشکلات انها را برطرف کند و در آینده‌ای نزدیک سایر اقدامات خود را نیز آغاز خواهد نمود.

گزارش اقدامات دیجی‌فای در راستای اطلاعیه شماره 1 1 گزارش اقدامات دیجی‌فای در راستای اطلاعیه شماره 1 2 گزارش اقدامات دیجی‌فای در راستای اطلاعیه شماره 1 3 گزارش اقدامات دیجی‌فای در راستای اطلاعیه شماره 1 4 گزارش اقدامات دیجی‌فای در راستای اطلاعیه شماره 1 5

برای همراهی با این جامعه آنلاین می توانید در تلگرام به کانال Digify_iran بپیوندید.

 

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات

اسمارتک