پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

دستمزد مارکترهای زن از همتایان مرد خود ۱۶ درصد کمتر است

مهسا طاهری مهسا طاهری
11 اردیبهشت 1403
زمان مطالعه: 1 دقیقه
دستمزد مارکترهای زن از همتایان مرد خود ۱۶ درصد کمتر است
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

داده‌های جدید از نظرسنجی شغلی و حقوق و دستمزد هفتگی در بازاریابی سال 2024 نشان می‌دهد که تفاوت دستمزد بین زنان و مردان برای کارمندان تمام‌وقت کمتر شده اما همچنان وجود دارد. براساس این نظرسنجی، در میان بازاریابان زن که به صورت تمام وقت مشغول به کار هستند، متوسط دستمزد آن‌ها حدود 16 درصد کمتر از همتایان مردشان است.

اختلاف دستمزد زنان و مردان در تیم های مارکتینگ

اختلاف دستمزد زنان و مردان در تیم های مارکتینگ

 

در سال 2020، داده‌ها اختلاف 28 درصدی را نشان داد. این میزان در سال 2021 به 23 درصد و در سال 2022 به 12.6 درصد کاهش یافت و در سال گذشته به 16.5 درصد افزایش یافت، اما متاسفانه هنوز هم این تفاوت قابل توجه است. این تحلیل همچنین نشان می‌دهد که درآمد ساعتی زنان به نسبت متوسط مردان کمتر است، که یک معیار استاندارد برای تفاوت در دستمزد بین جنسیت‌ها در بسیاری از مشاغل است. اما اطلاعات جمع‌آوری‌شده در طول پنج سال گذشته نشان می‌دهد که شکاف دستمزد جنسیتی در بازاریابی کاهش یافته است.

بخوانید  ایلان ماسک اعلام کرد: محدودیت در دیدن توییت‌ها برای مبارزه با سواستفاده
مدیانا
به اشتراک بگذارید:
مهسا طاهری
مهسا طاهری
نویسنده محتوا با 13 سال سابقه تدریس، عاشق چالش‌ و پیشرفت هستم. همیشه به دنبال یادگیری و به‌روز شدن در زمینه‌های مختلف برای ارتقاء مهارت‌ها و توانمندی‌هایم هستم. از تجربه‌های تدریسم، ارزش آموزش و افزودن ارزش به زندگی دیگران را درک کرده‌ام. علاقه دارم تا با توانمندی در نوشتن، دانش و تجربیاتم را با دیگران به اشتراک بگذارم و از این راه به موفقیت و تغییر مثبت در زندگی افراد کمک کنم.
نظرات

اسمارتک