پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

قابلیت نمایش تبلیغات به تپسی افزوده شد

مهدیه اسماعیلی مهدیه اسماعیلی
11 اردیبهشت 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
قابلیت نمایش تبلیغات به تپسی افزوده شد
زمان مطالعه: 2 دقیقه

تپسی، قابلیت نمایش تبلیغات درون‌اپلیکیشنی را به پلتفرم خود اضافه کرده و کسب‌وکارها می‌توانند از این ظرفیت برای ارتباط با مخاطبان خود استفاده کنند.

طبق اعلام روابط عمومی تپسی، از ابتدای اسفندماه سال گذشته، ظرفیت جدیدی برای نمایش تبلیغات به این پلتفرم اضافه شده است. این یک قابلیت جدید در تپسی است که فرصت را برای کسب‌وکارهای مختلف فراهم می‌‌سازد تا آفرهای جذاب خود برای مخاطبان را در پلتفرم تپسی به نمایش بگذارند.

تبلیغات در تپسی

گفتنی است از ابتدای اسفند سال گذشته تا فروردین امسال، شش کسب‌وکار با تپسی همکاری کرده و از ظرفیت‌های جدید تبلیغاتی آن استفاده کرده‌اند. این تبلیغات درون اپلیکیشنی طی این بازه ۲۰  روزه، ۷۲ میلیون بار نمایش داده‌ شده‌اند.
به گفته روابط عمومی تپسی، میانگین نرخ کلیک تبلیغات نیز در این پلتفرم بیش از ۵ درصد بوده که این عدد با توجه به طرح و آفر کسب‌وکار متفاوت بوده است. یعنی نرخ کلیک برای تبلیغاتی که حاوی پیام و طراحی بهتر و جذاب‌تری بوده‌اند، بیش از سایرین بوده است.
تپسی برای نمایش تبلیغات درون‌اپلیکیشنی خود چهار جایگاه تاپ‌بنر (بالای صفحه)، صفحه فایندینگ (صفحه انتظار برای راننده)، جایگاه باتم (پایین صفحه) و این‌راید (صفحه پس از قبول درخواست توسط راننده) را در نظر گرفته است.
گفتنی است شیوه قیمت گذاری این تبلیغات نیز بسته به نوع شرکت و جایگاه آن تفاوت دارد.
براساس اعلام روابط عمومی این مجموعه، کسب‌وکارها می‌توانند برای هماهنگی و تبلیغات به  این آدرس ایمیل بزنند:  TapsiAds@Tapsi.Cab
تبلیغات در تپسی

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
مهدیه اسماعیلی
مهدیه اسماعیلی
نظرات

اسمارتک