اخبار
قابلیت نمایش تبلیغات به تپسی افزوده شد
مهدیه اسماعیلی
11 اردیبهشت 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
زمان مطالعه: 2 دقیقه
تپسی، قابلیت نمایش تبلیغات دروناپلیکیشنی را به پلتفرم خود اضافه کرده و کسبوکارها میتوانند از این ظرفیت برای ارتباط با مخاطبان خود استفاده کنند.
طبق اعلام روابط عمومی تپسی، از ابتدای اسفندماه سال گذشته، ظرفیت جدیدی برای نمایش تبلیغات به این پلتفرم اضافه شده است. این یک قابلیت جدید در تپسی است که فرصت را برای کسبوکارهای مختلف فراهم میسازد تا آفرهای جذاب خود برای مخاطبان را در پلتفرم تپسی به نمایش بگذارند.
گفتنی است از ابتدای اسفند سال گذشته تا فروردین امسال، شش کسبوکار با تپسی همکاری کرده و از ظرفیتهای جدید تبلیغاتی آن استفاده کردهاند. این تبلیغات درون اپلیکیشنی طی این بازه ۲۰ روزه، ۷۲ میلیون بار نمایش داده شدهاند.
به گفته روابط عمومی تپسی، میانگین نرخ کلیک تبلیغات نیز در این پلتفرم بیش از ۵ درصد بوده که این عدد با توجه به طرح و آفر کسبوکار متفاوت بوده است. یعنی نرخ کلیک برای تبلیغاتی که حاوی پیام و طراحی بهتر و جذابتری بودهاند، بیش از سایرین بوده است.
تپسی برای نمایش تبلیغات دروناپلیکیشنی خود چهار جایگاه تاپبنر (بالای صفحه)، صفحه فایندینگ (صفحه انتظار برای راننده)، جایگاه باتم (پایین صفحه) و اینراید (صفحه پس از قبول درخواست توسط راننده) را در نظر گرفته است.
گفتنی است شیوه قیمت گذاری این تبلیغات نیز بسته به نوع شرکت و جایگاه آن تفاوت دارد.
براساس اعلام روابط عمومی این مجموعه، کسبوکارها میتوانند برای هماهنگی و تبلیغات به این آدرس ایمیل بزنند: TapsiAds@Tapsi.Cab
نظرات
مطالب پیشنهادی
مصاحبهها
مطالعه
مدیر اجرایی آبانک: در سال گذشته توانستیم به بیش از یک میلیون مشتری برسیم
مهدیه اسماعیلی
4 ساعت پیش
اخبار
مطالعه
در رویداد I/O 2024 گوگل چه گذشت؟ گوگل با هوش مصنوعی مولد به پیش میرود
مهسا طاهری
10 ساعت پیش
اخبار
مطالعه
کمپین شکوه زبان فارسی به مناسبت بزرگداشت فردوسی در تهران اکران شد
مهسا بهادری
2 روز پیش
اخبار
مطالعه
دومین رویداد نکسآپ توسط آژانس نکسلوکس، با تمرکز بر تبلیغات تلویزیونی برگزار شد
مهدیه اسماعیلی
3 روز پیش
گزارشها
مطالعه
مدیرعامل آژانس بوم: بینش درست از انسان میتواند اهرمی برای ساخت برند باشد
مهدیه اسماعیلی
3 روز پیش