پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

ویژگی خلاصه‌سازی با Gemini به زودی به جیمیل افزوده می‌شود

مهدیه اسماعیلی مهدیه اسماعیلی
10 اردیبهشت 1403
زمان مطالعه: 1 دقیقه
ویژگی خلاصه‌سازی با Gemini به زودی به جیمیل افزوده می‌شود
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

جیمنی، سیستم مبتنی بر هوش مصنوعی گوگل به زودی در اندروید قابل دسترس خواهد بود. این سیستم توانایی انجام کارهایی چون خلاصه کردن جیمیل‌های طولانی را دارد.

ویژگی خلاصه‌سازی Gemini در Gmail به زودی برای کاربران اندروید در دسترس خواهد بود. این ویژگی، که توسط هوش مصنوعی Gemini پشتیبانی می‌شود، به زودی به در دسترس تمام کاربران قرار خواهد گرفت و کاربران قادر خواهند بود کیفیت خلاصه‌های ایمیل تولید شده توسط Gemini را ارزیابی کنند.

Assemble Debug یکی از برنامه‌نویسان Android Authority، توانسته است این ویژگی را در نسخه 2024.04.21.626860299 از اپلیکیشن Gmail فعال کند. البته، برای فعال‌سازی این ویژگی باید از ترفندهایی استفاده کند. بنابراین پس از تکمیل این ویژگی‌ها گوگل می‌تواند آن را به زودی به طور گسترده‌ای انتشار دهد.

پیش‌بینی می‌شود که گوگل ممکن است محصول خود را در رویداد  I/O ۲۰۲۴ ارائه دهد. رویدادی که قرا است محصولات دیگر این کمپانی نظیر Pixel 8a نیز معرفی شوند.

خلاصه سازی جیمیل

در هر صورت، تصویر بالا نشان می‌دهد که چگونه ویژگی جدید خلاصه‌سازی با هوش مصنوعی Gmail برای اندروید کار می‌کند. کاربران می‌توانند با فشردن دکمه “این ایمیل را خلاصه کن” خلاصه‌ای از ایمیل را مشاهده کنند. این ویژگی برای ایمیل‌های طولانی با متن و جزئیات زیاد قابل توجه است.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
مهدیه اسماعیلی
مهدیه اسماعیلی
نظرات

اسمارتک