اخبار
در فضای رکود تبلیغات محیطی
ایرانسل برای سرویس شارژ اضطراری خود، کمپین محیطی اجرا کرد
الهه صالحی
تیر ۱۰, ۱۴۰۴
زمان مطالعه: 1 دقیقه

در شرایطی که بسیاری از برندها طی هفتههای اخیر بهدلیل فضای جنگی و ناآرامیهای کشور کمپینهای محیطی خود را متوقف کردهاند، ایرانسل از ابتدای تیرماه با اجرای یک کمپین محیطی، اطلاعرسانی درباره سرویس «شارژ اضطراری» را در دستور کار قرار داده است.
به گزارش دیام برد، این کمپین با نصب بیلبوردهای متعدد در تهران و سایر کلانشهرها به آموزش نحوه فعالسازی شارژ اضطراری میپردازد؛ سرویسی که در روزهای بحران و اختلالات ناشی از جنگ، برای بسیاری از مشترکان حیاتی و کاربردی قلمداد شد.
ایرانسل با این اقدام تلاش کرده ضمن تقویت آگاهی کاربران نسبت به خدمات خود، جایگاه برندش را در فضای تبلیغات محیطی تثبیت کند؛ فضایی که طی دو هفته گذشته تقریباً از حضور سایر برندها خالی مانده بود و احتمالا میتوان پیشگامی ایرانسل در این حوزه را اقدام مثبتی دانست.

نظرات
مطالب پیشنهادی
KFC هویت بصری خود را بهروز کرد
یاسمن منفرد
چگونه Levi’s یک محدودیت را به فرصت برندینگ تبدیل کرد؟
تحریریه دیامبرد
