پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
رپورتاژ

فروش ویژه کتاب با تخفیف‌های تکرار نشدنی در دیجی‌کالا: کتابفروشی به وسعت ایران

مهسا بهادری مهسا بهادری
19 اردیبهشت 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
فروش ویژه کتاب با تخفیف‌های تکرار نشدنی در دیجی‌کالا: کتابفروشی به وسعت ایران
زمان مطالعه: 2 دقیقه

فروش ویژه کتاب برای دهمین سال متوالی در فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا از امروز با شعار «سفر میان سطرها» و با تخفیف‌های ویژه آغاز شد.

از  ۱۸ تا ۳۱ اردیبهشت در دیجی‌کالا بیش از 200 هزار کتاب از صدها ناشر معتبر در دسته‌بندی‌های مختلف از تاریخ و جغرافیا تا زندگینامه‌ها، دایرۀ‌المعارف، شعر، رمان، کمیک بوک، فلسفه، جامعه شناسی، ارتباطات، روانشناسی، آثار مختص به ادبیات کودک و نوجوان و حتی کتاب‌های درسی و کمک درسی عرضه می‌شود. کاربران می‌توانند در این روزها کتاب‌های فارسی‌زبان و کتاب‌هایی به زبان‌های خارجی مختلف را با تخفیف‌هایی متنوع تا سقف ۵۰ درصد تهیه کنند.

یکی دیگر از ویژگی‌های خرید در طرح فروش ویژه کتاب دیجی‌کالا، این است که هزاران عنوان از این کتاب‌ها با امکان ارسال فوری فرستاده می‌شود تا دوست‌داران کتاب در اسرع وقت به کتاب‌های مورد علاقه‌شان دسترسی پیدا کند.

علاقه‌مندان به بازار نشر می‌توانند کتاب‌هایی را که در برخی شهرها نایاب است، به راحتی از ناشرین برتر کشور نظیر چشمه، نیلوفر، نگاه، پرتقال، آگاه و… تهیه کنند.

دیجی‌کالا در طرح ویژه فروش کتاب خود، تمامی کتاب‌ها را به کلیه نقاط جغرافیایی کشور می‌رساند و با تخفیف ویژه‌ای که برای این کتاب‌ها در نظر گرفته، امکان انجام خریدهای بیشتری را برای کاربران فراهم کرده است. بالا رفتن تقاضای کتاب و بالا رفتن میزان مطالعه در کشور از اهدافی است که فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا در زمان برگزاری فروش ویژه کتاب به دنبال آن است.

استقبال بی‌نظیر مشتریان از دوره‌های گذشته فروش ویژه کتاب در دیجی‌کالا، نشان می‌دهد که هر ساله مشتریان این بازار علاقه‌مند به خرید کتاب‌های مورد علاقه‌شان به صورت آنلاین هستند. شرایط راحت‌ خرید آنلاین، خرید با تخفیف و امکان انتخاب بین دویست هزار کتاب، فرصتی بی‌نظیر برای دوستداران کتاب فراهم می‌کند.

شما می‌توانید در در ایام فروش ویژه کتاب دیجی‌کالا، خریدهای خود را از این فروشگاه اینترنتی انجام دهید تا سفری هیجان‌انگیز را در میان سطرهای کتاب‌های مورد علاقه خود تجربه کنید.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
مهسا بهادری
مهسا بهادری
نظرات

اسمارتک