پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

آدیداس در سه ماهه اول سال جاری میلادی بودجه بازاریابی را ۹ درصد افزایش داد

مهسا بهادری مهسا بهادری
30 اردیبهشت 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
آدیداس در سه ماهه اول سال جاری میلادی بودجه بازاریابی را ۹ درصد افزایش داد
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آدیداس می‌گوید که قصد دارد در بازاریابی، از جمله محصول، برند و فروش، یک سرمایه‌گذاری مضاعف انجام دهد، و انتظار دارد این کار در بلندمدت باعث رشد ‌شود.

به گزارش marketingweek، مدیر عامل شرکت بیورن گلدن گفت: «این شرکت پس از دریافت اولین گزارش زیان سالانه خود در ماه مارس آن هم پس از بیش سه دهه فعالیت، تصمیم گرفته تا بودجه بازاریابی را ۹ درصد افزایش دهد تا سروصدای بیش‌تری حول برندش ایجاد کند.»

با وجود این ‌که آن‌ها در چرخه تجارت جایگاه خوبی دارند، اما به تازگی اعلام کرده‌اند که «ما می‌دانیم آنقدر که باید خوب نیستیم.»

آدیداس در سه ماه منتهی به ۳۱ مارس درآمد خود را ۸ درصد افزایش داد و بیورن گلدن اعلام کرد که یکی از دلایل اصلی این رشد سرمایه‌گذاری هنگفت (حدود ۱۲ درصدی)، در بخش مارکتینگ است.

این کسب‌وکار در سه ماهه اول و با افزایش ۹ درصدی رقمی حدود ۶۵۷ میلیون یورو، معادل ۵۶۱ میلیون پوند را در بازاریابی و فروش سرمایه‌گذاری کرد.

گلدن همچنین با اشاره به سرمایه‌گذاری در بلندمدت گفت: «امیداواریم آدیداس با ادامه این سرمایه‌گذاری تا سال ۲۰۲۶ دوباره به عرصه رقابت بازگردد. در حال حاضر تمرکز ما روی سود بلندمدت است، چون ما به عنوان غول پوشاک ورزشی برای رسیدن به سود کوتاه‌مدت تلاش نمی‌کنیم.»

بادکوبه
به اشتراک بگذارید:
مهسا بهادری
مهسا بهادری
نظرات