پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

ثبت‌نام رویداد موضوعی دی‌ام برد «کمپین مشترک، پارتنرشیپ و کوبرندینگ»

جمال احمدی جمال احمدی
9 خرداد 1402
زمان مطالعه: 3 دقیقه
ثبت‌نام رویداد موضوعی دی‌ام برد «کمپین مشترک، پارتنرشیپ و کوبرندینگ»
زمان مطالعه: 2 دقیقه

پارتنرشیپ در بازاریابی عموما برای دو یا چند برند صورت می‌گیرد که اهداف بازاریابی مشترک و همسویی دارند. رویداد دوم موضوعی دی ام برد به موضوع «کمپین مشترک، پارتنرشیپ و کوبرندینگ» اختصاص دارد. در این رویداد سعی می‌شود تا بخش‌های مختلف کمپین مشترک و پارتنرشیپ تشریح شود و بخش‌هایی که با برند ارتباط دارند مورد بررسی قرار بگیرد. این رویداد به صورت حضوری و در تاریخ ۲۵ خرداد ماه برگزار می‌شود. (لینک ثبت‌نام)

ثبت‌نام رویداد موضوعی دی‌ام برد «کمپین مشترک، پارتنرشیپ و کوبرندینگ» 1

مدرسانی از کافه بازار، فیلیمو،‌ دیجی کالا و اسنپ اکسپرس قرار است تا در مورد «کمپین مشترک، پارتنرشیپ و کوبرندینگ» به ارائه محتوا و بیان تجربیات بپردازند. لینک ثبت نام رویداد از اینجا در اختیارتان قرار دارد. این رویداد فرصت مناسبی است تا به شبکه سازی با سایر مدیران کسب و کارها بپردازید و با یکدیگر پارتنرشیپ‌های مفیدی بسازید. فرصت پرسش و پاسخ با مدیران نیز فراهم خواهد بود.(لینک ثبت‌نام)

کمپین مشترک و پارتنرشیپ چندین بخش کلیدی دارد:

اهداف مشترک: حاضرین در هر کمپین بازاریابی مشترکی باید متوجه شوند که اهداف آنها در یک راستا قرار دارد تا بیشترین نفع را در همکاری با یکدیگر به دست بیاورند.

مخاطب هدف مکمل: در کمپین‌های مشترک و پارتنرشیپی باید به دنبال همراهانی بود که مخاطبان آنها با مخاطبان برند تحت مدیریت همسو باشد. برندهایی که با یکدیگر همراهی دارند باید مشتریانشان میزانی از همپوشانی را داشته باشند. سوال مهم این است که میزان اشتراک مخاطبان باید چقدر باشد؟ و اساسا اشتراک مخاطبان چه معنی می‌دهد؟

به اشتراک‌گذاری منابع: مشارکت‌ها اغلب شامل به اشتراک‌گذاری منابعی مانند کانال‌های بازاریابی، پایگاه‌های داده مشتریان یا کانال‌های توزیع است. در کمپین‌های مشترک هر یک از شرکا چه چیزی را روی میز می‌آورد. حال سوال اینجاست که چگونه می‌توان از این منابع برای منافع متقابل استفاده کرد؟

بخوانید  عطاویچ گزارش سال ۱۴۰۱ خود ارائه کرد؛ سهم ۶۷ درصدی خرید حضوری و ۲۰ درصدی اسنپ‌فود از فروش

فرصت‌های برندسازی مشترک: فرصت‌هایی را برای برندسازی مشترک باید در نظر گرفت. جایی که هم لوگو و هم هویت شرکا در مواد بازاریابی ترکیب می‌شوند می‌تواند به تبلیغ متقابل و تقویت مشارکت برای مخاطبان هدف کمک کند.

توافق و ارتباطات واضح: برای اینکه یک همکاری مشخصی بین دو برند و یا چندین برند رخ بدهد. لازم است که توافقنامه‌ای نوشته شود تا ارتباط موثری صورت بگیرد. اینکه این توافق نامه چه ویژگی‌هایی دارد مهم است.
اندازه‌گیری عملکرد: شاخص‌های کلیدی عملکرد (KPI) را باید برای اندازه‌گیری موفقیت مشارکت تعیین کرد.

مشارکت‌های موفق بر اساس اعتماد، شفافیت و چشم انداز مشترک ساخته می‌شوند. مهم است که برندهایی انتخاب شوند که با ارزش‌های یکدیگر همسو هستند تا ارتباط آنها با یکدیگر سودمند باشد. برندها کنار یکدیگر قرار میگیرند تا با به اشتراک گذاشتن منابع و استفاده از نقاط قوت یک دیگر برای افزایش دیده شدن برندهایشان تلاش کنند و به مخاطبان بیشتری دست پیدا کنند و رشد برند را ثبت کنند.

امیدواریم شما را در رویداد موضوعی «کمپین مشترک، پارتنرشیپ و کوبرندینگ» دی‌ام برد ببینیم.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
جمال احمدی
جمال احمدی
نظرات

اسمارتک