پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
تبلیغات آنلاین و E-CRM

چک لیست جامع ایمیل مارکتینگ منتشر شد

مرجان عبدی مرجان عبدی
9 اردیبهشت 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
چک لیست جامع ایمیل مارکتینگ منتشر شد
زمان مطالعه: 2 دقیقه

ایمیل مارکتینگ ابزار قدرتمندی است که کسب‌وکارها می‌توانند از آن برای ایجاد روابط قوی‌تر با مشتریان خود و افزایش فروش استفاده کنند. این روش یکی از سودآورترین و مقرون به‌صرفه‌ترین استراتژی‌ها برای تعامل با کاربران و مشتریان وفادار محسوب می‌شود.

دی‌ام برد در ایبوکی که جدیدا منتشر کرده است و ترجمه ایبوکی ازIgnite Visibility است، به بررسی نکات کلیدی‌ای پرداخته است که هر کسب‌وکاری برای ارسال ایمیل و استفاده از استراتژی ایمیل مارکتینگ به آن نیاز دارد یا تمام مراحل طراحی، ارسال و سنجش یک کمپین ایمیلی که هر مجموعه‌ای باید از آن آگاه باشد پرداخته شده است.

این ایبوک بصورت چک لیست گردآوری شده است. چک لیستی جامع از ایمیل مارکتینگ، که همه چیز را به صورت جامع و مفید برای انجام فرآیند بازاریابی ایمیلی به شما انتقال می‌دهد و بهتر است آن را در هنگام ارسال هر ایمیل بازاریابی همراه خود داشته باشید و مرور کنید.

برای دریافت چک لیست و ایبوک ایمیل مارکتینگ از این لینک وارد شوید.

حامی این ایبوک دی‌ام برد پلتفرم ایمیل مارکتینگ ایرانی پاکت است که خدمات طراحی، ارسال، بهینه‌سازی ایمیل و گزارش‌‌گیری بعد از ارسال را رائه می‌دهد که این ابزار علاوه بر امکاناتی که در حوزه ایمیل مارکتینگ دارد به سبب ایرانی بودنش، کارابران دیگر دغدغه نوسان قیمت ارز، مسدود شدن ‌‌IP‌های ایران را ندارند.

ایبوک ایمیل مارکتینگ دی‌ام برد

سرفصل‌های اصلی چک لیست

  • نکات پرفورمنسی ایمیل
  • طراحی ایمیل
  • بخش‌بندی (Segmentation) مخاطبان ایمیل
  • نرخ تحویل یا دلیوری ایمیل

پرفورمنس ایمیل

در این بخش شما با نکاتی آشنا می‌شوید که با رعایت آنها می‌توانید عملکرد ایمیل خود و شاخص‌هایی مانند نرخ باز شدن و کلیک ایمیل‌های خود را تا حد زیادی بالا ببرید.

طراحی ایمیل

طراحی ایمیل، یکی از عوامل مهم در تبدیل خوانندگان آن به مشتری است. در این بخش موارد مهمی برای بهبود طراحی ایمیل‌های بازاریابی بررسی خواهند شد.

بخش‌بندی (Segmentation) مخاطبان ایمیل

بخش‌بندی لیست‌های ایمیل به شما کمک می‌کند تا ایمیل‌های خود را به صورت هدفمندتر ارسال کرده و در نتیجه نرخ تبدیل بهتری از کمپین ایمیل مارکتینگ خود داشته باشید. در این بخش با نکاتی برای بخش‌بندی درست مخاطبان خود در کمپین‌های ایمیل مارکتینگ آشنا خواهید شد.

نرخ تحویل یا دلیوری ایمیل

چک لیست جامع ایمیل مارکتینگ منتشر شد 1

هرچقدر نرخ دلیوری ایمیل شما بالاتر باشد، شانس بیشتری برای فروش از طریق ایمیل خواهید داشت. در این بخش به نکاتی اشاره خواهیم کرد که می‌توانند تا حد زیادی نرخ دلیوری ایمیل شما را افزایش دهند.

 

ایبوک ایمیل مارکتینگ را از اینجا دریافت کنید.

 

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
مرجان عبدی
مرجان عبدی
نظرات

اسمارتک