نظرسنجی دیتامات از مخاطبان سریال زخم کاری: «تبلیغات محیطی با ۴۸ درصد تاثیرگذاری، برترین راه آگاهیرسانی شروع مجدد این سریال» مهر ۳, ۱۴۰۲ بیشتر
گزارش وضعیت بازار سینمای ایران: «تعداد فیلمهای اکران شده در سال ۱۴۰۱، کمتر از نصف سال ۹۷ بوده است» شهریور ۲۸, ۱۴۰۲ بیشتر
فودکس ایران و راهاندازی نمایشگاه دیجیتال برای سهولت ارتباط بین مصرفکننده و تولیدکننده شهریور ۲۷, ۱۴۰۲ بیشتر
سهم بیشتر تبلیغ رادیویی نسبت به محیطی و دیجیتال، در کمپین ۳۶۰ اخیر ازکی؛ گفتگو با مدیر تیم کمپین ازکی شهریور ۲۰, ۱۴۰۲ بیشتر
گزارش SEJ از وضعیت سئو در سال ۲۰۲۴: ۷۲٪ سئوکاران هوش مصنوعی را کمککننده میدانند شهریور ۱۷, ۱۴۰۲ بیشتر
کمپینهای محیطی برتر مرداد شهر تهران به انتخاب مخاطبین دیام برد: جاباما، زخم کاری و شهر لوازم خانگی شهریور ۱۳, ۱۴۰۲ بیشتر
گزارش تریبون از وضعیت لینکسازی خارجی کسبوکارها: «۱۵۰ میلیارد تومان حجم بازار رپورتاژ آگهی در رسانههای دیجیتال در سال ۱۴۰۱» شهریور ۱۱, ۱۴۰۲ بیشتر
گزارش یکتانت از تبلیغات دیجیتال سال ۱۴۰۱: اختصاص ۴۰٪ بودجه تبلیغات دیجیتال وب به حوزههای مالی، زیبایی و گردشگری شهریور ۶, ۱۴۰۲ بیشتر