ریویوهای آنلاین از نظرات دوستان و آشنایان در شکلگیری تصویر برند موثرترند؛ گزارش ترندهای مصرفکنندگان در ۲۰۲۴ از DISQO اردیبهشت ۱۹, ۱۴۰۳ بیشتر
در گردهمایی «نقد و بررسی پیچ در تبلیغات» مطرح شد: مفهوم پیچ در کشور ما هنوز به درستی اجرا نمیشود اردیبهشت ۱۸, ۱۴۰۳ بیشتر
گزارش کمپین خرید قسطی آخر سال با اسنپپی: «۶۰ درصد از بودجه کمپین صرف Awareness شد» اردیبهشت ۱۷, ۱۴۰۳ بیشتر
بیتپین در کمپین عیدانه خود ۲۰ درصد از تالاب انزلی را با ۲۰۰ میلیون تومان پاکسازی کرد اردیبهشت ۱۲, ۱۴۰۳ بیشتر
تعرفه تبلیغات مترو در سال ۱۴۰۳ چقدر است؟ گزارش دیام برد از هزینه تبلیغات محیطی اردیبهشت ۴, ۱۴۰۳ بیشتر
تماشای استریم بیش از هفت میلیون دقیقه بازی در مایکت؛ گزارش این پلتفرم از استریم بازیهای ویدئویی اردیبهشت ۳, ۱۴۰۳ بیشتر
مدیران بازاریابی جدید باراکا، Big Bear و الوپیک معرفی شدند؛ جابهجاییهای کامیونیتی مارکتینگ در سال جدید اردیبهشت ۳, ۱۴۰۳ بیشتر