پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار مصاحبه‌ها

مدیر مارکتینگ شیپور درباره کمپین اخیر این پلتفرم: کاربران هنوز متوجه ساختگی بودن این تبلیغ محیطی نشده‌اند

الهه صالحی الهه صالحی
24 مرداد 1402
زمان مطالعه: 3 دقیقه
مدیر مارکتینگ شیپور درباره کمپین اخیر این پلتفرم: کاربران هنوز متوجه ساختگی بودن این تبلیغ محیطی نشده‌اند
زمان مطالعه: 2 دقیقه

 روز گذشته تصویری از یکی از بیلبوردهای تبلیغاتی پلتفرم شیپور توجه زیادی را به خود جلب کرده است و بسیاری از افراد آن را جالب و خلاقانه دانسته‌اند و حتی سوالاتی را در خصوص این سازه عظیم که در ورودی تونل نصب شده، پرسیده‌اند. نکته جالب اینجاست که این ویدیو از طریق گرافیک کامپیوتری طراحی شده است و در واقعیت وجود ندارد اما بسیاری از کاربران فضای مجازی متوجه این موضوع نشده‌اند.

به گزارش دی‌ام برد، بسیاری از متخصصان حوزه مارکتینگ این بیلبورد را نوعی گوریلا مارکتینگ دانسته بودند که توانسته با هزینه‌ کم توجه زیادی را به خود جلب کند.

 

علیرضا هنرکار، مدیر ارشد مارکتینگ شیپور در این‌رابطه توضیح می‌دهد: «زمانی که ایده این کمپین از جانب آژانس برندینگ ما مطرح شد، پتانسیل زیادی در انتقال پیام در آن دیدیم  و کاملا با استراتژی جدید شیپور  هم‌راستا بود اما با توجه به محدودیت‌های نصب تبلیغات محیطی در این ابعاد  در ورودی تونل‌های کشور در بزرگرا‌‌ه‌های تهران-چالوس و قزوین–رشت تصمیم گرفتیم که آن را به صورت گرافیک کامپیوتری اجرا و در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنیم. یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های هر تیم بازاریابی میزان سطح دسترسی به مخاطب یا Reach است و از آنجایی که حتی اگر مجوز نصب این سازه را داشتیم، نمی‌تونستیم به این تعداد مخاطبی که امروز در شبکه‌های اجتماعی این تبلیغ را دیدند دست پیدا کنیم به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا این تبلیغ را به صورت ویروسی در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنیم.»

او در رابطه‌ با بازخوردهای این کمپین می‌گوید:‌ «این آگهی با سرعت خیلی زیادی در حال بازنشر است و طبیعتا با توجه به جدید بودن آن فیدبک‌های متفاوتی دریافت کردیم. اکثر مخاطبان از آن به عنوان کمپین خلاق نام برده‌اند و جالب اینکه خیلی از کاربران متوجه غیرواقعی این بیلبورد نشده‌اند.»

مدیر مارکتینگ شیپور درباره کمپین اخیر این پلتفرم: کاربران هنوز متوجه ساختگی بودن این تبلیغ محیطی نشده‌اند 1

علیرضا هنرکار، مدیر ارشد مارکتینگ شیپور

هنرکار در پاسخ به اینکه استراتژی جدید شیپور چیست و  آیا تمرکز خاصی رو بازار املاک در شمال کشور خواهد داشت، توضیح می‌دهد: «استراتژی شیپور در سال جدید دستخوش تغییراتی شده و از ابتدای امسال  تصمیم گرفتیم تا  تمرکز خود را بر روی  فروش ملک و ویلا به‌خصوص در شمال کشور  بگذاریم. در راستای این جایگاه‌سازی مجدد به دنبال راه حل‌های خلاقانه بودیم تا شیپور را به عنوان بازار “تخصصی خرید و فروش ملک در شمال“ جایگاه‌سازی کنیم.  اقدامات متعددی را در این مدت طراحی و اجرا کردیم و از دیروز کمپین جدید شیپور را در همین رابطه شروع کردیم.»

او در ادامه با اشاره به اینکه ایده‌پردازی و اجرای این کمپین  با آژانس برندینگ و خلاقیت رضا مهدوی بوده است، می‌گوید: «پیش‌بینی می‌کنیم که هزینه ایده پردازی و تولید کمپین نسبت به نتیجه‌ای که میگیریم بسیار بهینه باشد و تا لحظه نگارش این خبر هنوز بودجه‌ای صرف نشده و این محتوا به صورت ارگانیک در حال بازنشر است. با توجه به روند فعلی کمپین پیش‌بینی می‌کنیم به حداقل ۱۰ میلیون ایمپرشن در هفته آتی برسیم.»

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
الهه صالحی
الهه صالحی
روزنامه‌نگاری خوانده‌م و عاشق رسانه‌م؛ دی‌ام برد برای من فرصت جدیدی بود که بیشتر از دنیای جذاب مارکتینگ بدونم.
نظرات

اسمارتک