یکتانت
اخبار مصاحبه‌ها

مدیرکل مدیریت برند ایرانسل: متوقف کردن کمپین‌ها یک اشتباه بزرگ است

الهه صالحی الهه صالحی
تیر ۱۶, ۱۴۰۴
زمان مطالعه: 3 دقیقه
مدیرکل مدیریت برند ایرانسل: متوقف کردن کمپین‌ها یک اشتباه بزرگ است
مدیرکل مدیریت برند ایرانسل براین باور است که توقف کمپین‌ها در شرایط فعلی اقدامی اشتباه است و به جای قطع ارتباط برندها باید رویکرد کمپین‌های خود را به سمت ارزش آفرینی و همدلی با مردم تغییر بدهند تا هم به نیاز مشتریان خود پاسخ دهند و هم تصویر مثبتی از برند در ذهن مخاطبانشان بسازند.
رضا موحدی، مدیرکل مدیریت برند ایرانسل در گفت‌وگو با دی‌ام برد می‌گوید: «اتفاقات اخیر با شروع کمپین فصلی ایرانسل همزمان شد و ما باتوجه به اینکه همیشه در ابتدای هر فصل، یک کمپین اجرا می‌کنیم، طبق برنامه قبلی و در روز اول تیر این کمپین را کلید زدیم. البته در آن زمان روی بخش ارتباطی آن اقدامی انجام ندادیم و اطلاع‌رسانی در خصوص این کمپین در وب‌سایت خود ایرانسل آغاز شد.»
او ادامه می‌دهد: «پس از آتش‌بس و بعد از اینکه به کار بازگشتیم،اطلاع‌رسانی عمومی نیز براساس برنامه قبلی ما آغاز شد. کمپین فصل تابستان ایرانسل با شعار «ماموریتی برای شانس‌خور» در مورد استفاده از اپلیکیشن مای ایرانسل تمرکز دارد و مشترکان ایرانسل را ترغیب می‌کند که وارد این اپ شده و ماموریتی را انجام دهند تا در قرعه‌کشی پایان تابستان، شانس خود را برای برند دو میلیارد تومان کمک هزینه خرید خودرو بالا ببرند. در این کمپین از آرت‌ورک بازیکن اصلی بازی قارچ‌خور استفاده شده است.»
موحدی در رابطه با کانال‌های این کمپین توضیح می‌دهد: «در حال حاضر این کمپین در وب‌سایت ایرانسل و اپ مای‌ایرانسل اجرا شده است و در فاز بعدی که از هفته آینده آغاز می‌شود، این کمپین از طریق پیامک نیز اطلاع‌رسانی خواهد شد و در شبکه‌های اجتماعی ایرانسل نیز پروموت می‌شود. از آنجایی‌که بازه‌های کمپین‌های فصلی ایرانسل سه ماهه است، ما کل انرژی تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی را برای هفته‌های اول صرف نمی‌کنیم و براساس تایم‌لاینی که از پیش آماده شده است جلو می‌رویم تا در این بازه سه ماهه بتوانیم آگاهی لازم را به مردم و مشترکان ایرانسل بدهیم.»

جنگ در برنامه‌های بازاریابی ما تغییری ایجاد نکرد

موحدی در ادامه می‌گوید: «ما در این بازه به جای متوقف کردن کمپین‌ها، این فعالیت‌ها را به سمتی بردیم که بیشتر مشتری محور باشند و با توجه به گستردگی محصولات ایرانسل به سراغ محصولاتی رفتیم که در این روزهای حساس می‌تواند یک گره از گره‌های مشترکان ما باز کند و حتی ما بیلبوردهایی را  به کمپین‌هایی که مرتبط با نحوه خرید شارژ و اینترنت اضطراری بود، اختصاص دادیم.

متوقف‌ کردن کمپین‌ها یک اشتباه بزرگ است

مدیرکل مدیریت برند ایرانسل در رابطه با توقف فعالیت‌های ارتباطی و کمپین‌های تبلیغاتی توسط بسیاری از برندها می‌گوید: «ما مارکتینگی‌ها چنین تجربه‌ای را در دوران کرونا و چند برهه دیگر داشتیم. به نظر من متوقف کردن کمپین‌ها اشتباه بزرگی است، چون بالاخره در هر صورت زندگی و دادوستد در جریان است و پیش‌بینی کردن اینکه این موضوع تا چه زمانی طول خواهد کشید، کار بسیار سختی است و با توجه به اینکه ما نمی‌دانیم این شرایط چقدر طولانی خواهد بود  متوقف کردن کمپین های تبلیغاتی اشتباه است.»
او ادامه می‌دهد: «ما باید با قدرت و با تمام برنامه‌هایی که قبلا داشتیم و با تغییر رویکرد کمپین‌ها را ادامه بدهیم. حرف من این نیست که کمپین‌ها همچنان فروش‌محور باشند ولی باید کمپین‌هایی را اجرا کنیم که از جنس همدلی و هم‌صدایی با مردم باشد و روی ارزش آفرینی و کمک واقعی به مردم تمرکز کند که هم تاثیر مثبتی بر روی درآمد و هویت برند برند ما داشته باشد و هم در بازه طولانی مدت تصویر خوبی از برند ما در ذهن مردم به جا باقی بماند.»
به اشتراک بگذارید:
الهه صالحی
الهه صالحی
روزنامه‌نگاری خوانده‌م و عاشق رسانه‌م؛ دی‌ام برد برای من فرصت جدیدی بود که بیشتر از دنیای جذاب مارکتینگ بدونم.
نظرات

در حال بارگیری کپچا...

آسان‌پرداخت