پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

مدیرکل تبلیغات وزارت ارشاد: وزارت ارشاد، متولی تبلیغات در حوزه‌های مختلف چاپی، محیطی، فضای مجازی، صدا‌وسیما و VODهاست

مرجان عبدی مرجان عبدی
2 اردیبهشت 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیرکل تبلیغات وزارت ارشاد: وزارت ارشاد، متولی تبلیغات در حوزه‌های مختلف چاپی، محیطی، فضای مجازی، صدا‌وسیما و VODهاست
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

عباس محمدیان در خبری که اخیرا در سایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شده است عنوان کرده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، متولی تبلیغات در حوزه‌های مختلف چاپی، محیطی، فضای مجازی، صدا و سیما و VODها است. این در حالی‌ست که تا به الآن متولی بررسی تبلیغات صداوسیما خود این سازمان بوده است.

در خبر منتشر شده در این سایت آمده است: مدیرکل تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلام برنامه‌های تحولی و رویکردهای جدید این دفتر در سال جدید اعلام کرد: تقویت و توسعه سامانه‌های نظارتی در حوزه‌های مختلف تبلیغات تجاری در فضاهای حقیقی و مجازی، شبکه‌های اجتماعی، پیام‌گستران، شبکه‌ نمایش خانگی و سایر بسترهای نوین تبلیغاتی در دستور کار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار دارد.

عباس محمدیان، مدیرکل تبلیغات و اطلاع‌رسانی با اعلام این مطلب، افزود: بر اساس قانون اهداف و وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مصوبات مختلف نهادهای بالادستی از جمله شورای عالی انقلاب فرهنگی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی متولی اصلی و رسمی محتوای تبلیغاتی در عرصه‌های مختلف چاپی، محیطی، صدا و سیما، شبکه‌های نمایش خانگی و سایر فضاهای تبلیغاتی فضای مجازی از جمله شبکه‌های اجتماعی، پیام‌گستران، پیام‌رسان‌ها و … است.

مدیر کل تبلیغات و اطلاع‌رسانی در پایان با تاکید بر انجام هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بستر قانون و از طریق کانون‌های آگهی و تبلیغاتی دارای پروانه معتبر وزارت ارشاد، برای هرگونه همکاری نزدیک با فعالان تبلیغاتی و توسعه روزافزون کمی و کیفی تبلیغات کشور اعلام امادگی کرد و از همه دست‌اندرکاران تبلیغات کشور در حوزه‌های مختلف خواست رعایت قانون و ضوابط و مقررات تبلیغاتی را هم‌چون گذشته، سرلوحه کار خود قرار دهند.

بررسی و ممیزی تبلیغات در برخی از رسانه‌های ذکرشده در متن این خبر، تا به الآن بر عهده نهادهای دیگری بوده است؛ مانند صداوسیما که سال‌هاست بررسی پیام‌های بازرگانی این رسانه را خود بر عهده داشت.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
مرجان عبدی
مرجان عبدی
نظرات

اسمارتک