پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار رپورتاژ

معرفی نرم‌افزار جدید داناپرداز با نام «دانا ملک»؛ دستیار مشاوران املاک

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
25 فروردین 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
معرفی نرم‌افزار جدید داناپرداز با نام «دانا ملک»؛ دستیار مشاوران املاک
زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت دانا پرداز، به عنوان یکی از مجموعه‌‌های فعال در زمینه تولید نرم‌افزارهای مدیریت کسب‌وکار و مدیریت فناوری اطلاعات، نرم افزار جدید خود را تحت عنوان “دستیار مشاور املاک دانا” یا به اختصار “دانا ملک” به بازار معرفی کرد.

به گفته داناپرداز این نرم افزار برای مشاوران املاک طراحی شده تا فعالیت‌های خود را بهبود بخشند و به شکل بهتری با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند. این نرم افزار برگرفته از نرم‌افزار CRM این شرکت می‌باشد که برای مشاوران املاک شخصی‌سازی شده و نسبت به نیازهای آن‌ها طراحی شده است.

معرفی نرم‌افزار جدید داناپرداز با نام «دانا ملک»؛ دستیار مشاوران املاک 1

این مجموعه ویژگی‌های محصول جدید خود را اینگونه برمی‌شمارد:

  • مدیریت آسان امور:
    گفته می‌شود نرم‌افزار دانا ملک به کاربران این امکان را می‌دهد تا فایل‌های ملکی خود را با مشخصات و موقعیت مکانی ثبت کنند. به این ترتیب، با ملاحظه نقشه منطقه می‌توانند فایل‌های ثبت شده خود را ببینند.
  • دسترسی آسان:

    نرم‌افزار دانا ملک بر روی بستر ابر میزبانی می‌شود و نیاز به نصب کلاینت یا ابزارهای جانبی ندارد. مشاوران می‌توانند همواره به اطلاعات لازم در خصوص مشتریان یا فایل‌ها دسترسی داشته باشند
  • حفظ ارتباط موثر:

    این نرم افزار امکاناتی را برای ارسال پیامک، ایمیل و یا استفاده از پیام‌رسان‌ها برای برقراری و حفظ ارتباط با مشتریان فراهم کرده است. کاربران می‌توانند به صورت دستی یا خودکار با مشتریان، مالکین، متقاضیان و سایر مخاطبین ارتباط برقرار کنند تا هر دو طرف از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند. همینطور دانا ملک امکان ثبت منظم قرارهای بازدید را در دسترس قرار می‌دهد.

  • پیشنهاد هوشمند:

    مشاوران املاک به کمک نقشه داخلی نرم‌افزار دانا ملک می‌توانند موقعیت مکانی فایل‌های ملکی را ثبت کنند. این کار به آنها اجازه می‌دهد تا بعدا فایل‌ها را مستقیما بر روی نقشه جستجو کنند.
  • گزارش‌دهی پیشرفته:

    گفته می‌شود نرم‌افزار دانا ملک از یک سیستم گزارش‌دهی برخوردار است که به صاحبان دپارتمان‌ها و بنگاه‌های املاک کمک می‌کند عملکرد و تلاش مشاورهای خود را زیر نظر بگیرند. همچنین، مشاوران املاک به کمک این ماژول گزارش‌دهی می‌توانند عملکرد خود را در بازه‌های زمانی مختلف و براساس معیارهای متفاوت تحت نظر داشته باشند.

  • امنیت سطح بالا:
    دانا پرداز پیرامون این نرم‌افزار جدید خود عنوان می‌کند: «این نرم‌افزار CRM گواهینامه امنیتی افتا را دارد و این گواهینامه نشان می‌دهد که هنگام توسعه این نرم‌افزار، امنیت اطلاعات مشتریان در اولویت اصلی قرار داشته است.»

برای اطلاعات بیشتر پیرامون این محصول می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

 

 

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات

اسمارتک