پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

حرکت مسئولیت اجتماعی Canon در قالب برگزاری نمایشگاه عکس ویژه نابینایان و کم‌بینایان

مهسا بهادری مهسا بهادری
2 اردیبهشت 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
حرکت مسئولیت اجتماعی Canon در قالب برگزاری نمایشگاه عکس ویژه نابینایان و کم‌بینایان
زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش Marketing Beat نمایشگاه Canon: World Unseen در Somerset House انگلیس برگزار شده و به‌سرعت مورد اقبال عمومی قرار گرفته، اما این نمایشگاه چیزی فراتر از یک نمایشگاه عکس معمولی است و می‌توان از آن بعنوان یک کمپین CSR خلاقانه یاد کرد.

نمایشگاه عکس Canon: World Unseen با همکاری مؤسسه ملی سلطنتی برای نابینایان و کم‌بینایان تدارک دیده شده و در تلاش است تا اطلاع‌رسانی بیش‌تری در مورد اختلالات‌‌ بینایی انجام دهد و در عین حال نیز تلاش دارد تا بگوید چگونه می‌توان از Canon و فناوری‌های آن استفاده کرد.

حرکت مسئولیت اجتماعی Canon در قالب برگزاری نمایشگاه عکس ویژه نابینایان و کم‌بینایان 1

در این نمایشگاه که برای افراد نابینا و کم‌بینا ساخته شده، همه تصاویر تار است تا اهمیت بینایی نشان داده‌ شود. مسئله مهم‌تر که در این نمایشگاه وجود دارد این است که عکاس روی هر تصویر توضیحات صوتی قرار داده و صرفاً رنگ‌ها و اشکال موجود در عکس را توصیف نکرده، بلکه هدف از این توضیحات انتقال پیام و لحن هر عکس به مخاطب بوده است، همچنین در کنار هر عکس، یک تصویر با چاپ برجسته لمسی وجود دارد.

حرکت مسئولیت اجتماعی Canon در قالب برگزاری نمایشگاه عکس ویژه نابینایان و کم‌بینایان 2

اِما پیت موریس، مدیر ارشد اسپانسرشیپ Canon می‌گوید: «هدف ما این نیست که مردم Canon را فقط به عنوان برند تولیدکننده دوربین بشناسند، بلکه می‌خواهیم فلسفه برند را که شامل بیان مفهوم زندگی، اهمیت به منافع عمومی و ساخت یک زندگی ایده‌آل است، به نمایش بگذاریم. ما دوست داریم این تجربه در دسترس همه افراد باشد و امیدواریم که بازدیدکنندگان بتوانند با استفاده از فناوری، ارتباط عمیق‌تری با داستان‌های پشت هر تصویر داشته‌ باشند.»

این حرکت از این برند پیشروی صنعت عکاسی و فیلم‌برداری یک حرکت CSR متفاوت و جالب توجه است.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
مهسا بهادری
مهسا بهادری
نظرات

اسمارتک