پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار گزارش‌ها

ازکی به شاخص 73 درصدی NPS رسید

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
1 بهمن 1401
زمان مطالعه: 3 دقیقه
ازکی به شاخص 73 درصدی NPS رسید
زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش ازکی شاخص NPS این پلتفرم آنلاین فروش بیمه به ۷۳ رسیده است. به عبارت ساده، تعداد خالص افرادی که استفاده از ازکی را به دیگران پیشنهاد می‌کنند، در یک نمونه ۱۰۰ نفری، ۷۳ نفر است. NPS شاخصی است برای اندازه‌گیری رضایت مشتریان از کسب و کار. NPS مخفف Net Promoter Score است، به معنی شاخص خالص ترویج‌کنندگان. به عبارتی کسی که کسب‌وکاری را برای دوستان و آشنایان تبلیغ می کند تا از محصولات و خدمات آن کسب و کار استفاده کند.

روابط عمومی ازکی اعلام کرده: «از یک سال پیش شاخص NPS ازکی سنجیده می‌شود که میانگین این عدد ابتدا ۵۵ و سپس ۶۰ بوده ولی هدف‌گذاری بعدی رسیدن به ۷۰ درصد رضایتمندی مشتری و نگهداشت این عدد تعریف شده بود. مواردی که باعث رضایت‌مندی مشتریان هم شده است قابل توجه است، چرا که این پلتفرم با ۲۴ شرکت بیمه فعال در کشور همکاری همه جانبه دارد.»

در این رابطه «محمد شیخ سفلی؛ مدیر ارشد بازاریابی ازکی» می‌گوید: «ازکی توانسته است نرخ شاخص حل مشکلات مشتریان خود را در یک تماس ارتقا دهد و مدارک غیر ضروری را برای دریافت بیمه نامه حذف کرده است. پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته، گسترش مراکز بازدید بیمه بدنه در ۱۱ استان، ارائه راهکار بازدید از سوی مشتری در بیمه بدنه از دیگر اقدام های انجام شده برای جلب نظر رضایت مشتریان خود است. البته باید به این موارد، صدور ۸۰ درصد بیمه‌های ثالث کمتر از ۳ ساعت، افزایش نرخ ارسال روزانه بیمه‌ها به ۲۰ استان مختلف و افزایش سرعت ارسال بیمه‌ها با راه اندازی «ازکی اکسپرس در تهران» را اضافه کرد.»

ازکی به شاخص 73 درصدی NPS رسید 1

مدیر ارشد بازاریابی ازکی در ادامه می‌گوید: «برای رسیدن به این شاخص، ازکی علاوه بر بهبود خدمات‌دهی به کاربران خود، تغییر در رفتار سازمانی خود را نیز مد نظر قرار داد. درباره تغییرات در رفتار سازمانی هم باید گفت که در این راستا به جزئی‌ترین مسائل هم برای افزایش رضایتمندی نه تنها مشتریان بلکه کارمندان خود از مرکز تماس گرفته تا دیگر تیم‌های پلتفرم «ازکی» توجه کرده است. از تغییر واژه‌ها و مکالمات اپراتورهای پلتفرم «ازکی» تا ندادن قول بدون عمل به مشتریان. تا زمانی که کارکنان کسب‌و‌کاری از کار خود رضایت نداشته باشند و از سوی دیگر دانش کافی و تسلط به کار برای پاسخگویی به مشتریان نداشته نباشند، نمی توانند به درستی به مشتریان خدمات رسانی کرده و رضایت آن‌ها را جلب کنند. ارتقای دانش کارکنان از کار بیمه در تیم‌های مختلف ازکی برای ارائه اطلاعات و راهنمایی به مشتریان با کمترین خطا و زمان از دیگر کارهای انجام شده برای رسیدن به این هدف بوده است.»

مدیران مجموعه «ازکی» می‌گویند هدف آن‌ها در آینده رسیدن به اعداد بالاتر مانند ۷۵ و نگهداشت این میزان رضایتمندی مشتریان است.

نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات

اسمارتک