زمان مطالعه: 2 دقیقه

محسن افکار، مدیر تبلیغات سوشال گروه تبلیغات دیجیتال دیما در این وبینار از جدیدترین تکنیک‌های تبلیغات در اینستاگرام برای شما خواهد گفت.

معرفی وبینار

اینستاگرام دومین شبکه پربازدید پس از فیسبوک است که بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد و روزانه بیش از ۵۰۰ میلیون استوری در آن منتشر می‌شود. اینستاگرام می‌تواند به شما در افزایش آگاهی از برند و معرفی محصولات جدید کمک کند و به شما این امکان را می‌دهد که برند و محصول خود را به روشی دوستانه و معتبر به مشتریان خود ارائه کنید.

تبلیغات در اینستاگرام به سه روش تبلیغات اینفلوئنسری، تبلیغات اسپانسری و تبلیغات گسترده در اینستاگرام انجام می‌شود. هر کدام از این روش‌ها چالش‌ها و مزایا و معایب خود را دارند و برای اجرای موفقیت‌آمیزشان باید به نکاتی توجه کرد.

محسن افکار، مدیر تبلیغات سوشال گروه تبلیغات دیجیتال دیما در این وبینار از جدیدترین تکنیک‌های تبلیغات در اینستاگرام برای شما خواهد گفت و به نکات مهم برای اجرای موفقیت‌آمیز این نوع تبلیغات اشاره خواهد کرد.

محسن افکار، مدیر تیم سوشال گروه دیما
فارغ التحصیل مهندسی صنایع از دانشگاه شریف و مهندسی صنایع گرایش بهینه‌سازی سیستم‌ها از دانشگاه خواجه نصیر

سرفصل‌ها

✅بررسی کمپین‌های اینفلوئنسر مارکتینگ: چه نکاتی را برای اجرای کمپین‌های اینفلوئنسر مارکتینگ باید رعایت کنیم؟
✅بررسی کمپین‌های ایمپرشنی: در برگزاری این نوع کمپین‌ها چه نکاتی باید رعایت شوند؟
✅چطور کمپین‌های ایمپرشنی را بهینه‌سازی کنیم؟
✅بررسی تبلیغات در پیج‌های پرمخاطب: چه نکاتی برای اجرای این کمپین‌ها باید رعایت شوند؟

دانلود ویدیو

مخاطبین

مدیران مارکتینگ تیم‌ها و تمامی کسانی که به تبلیغات در بستر اینستاگرام علاقه‌مند هستند.

حامیان وبینار

بررسی جدیدترین تکنیک تبلیغات در اینستاگرام 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

10 − چهار =