زمان مطالعه: < 1 دقیقه
بودجه بازاریابی را مسئول مارکتینگ به مدیرعامل می‌دهد یا مدیرعامل برای مسئول مارکتینگ تعیین می‌کند؟

با چه مکانیزمی محاسبه می‌شود؟ آیا قابل تغییر هست؟‌ اگر بله در چه زمان و شرایطی؟
چه پارامترهایی تعیین می‌کند که بودجه بازاریابی ماه یا سال، یا حتی کمپین ما چقدر باشد؟
این بودجه چطور باید تقسیم و خرج شود؟

سوالات مهمی‌ست که مارکترهای هر کسب‌وکاری، چه کوچک و چه بزرگ باید بتوانند به آن‌ها پاسخ دهند.

الهام وحیدی نیا

فارغ التحصیل دکتری مدیریت از دانشگاه الزهرا می‌باشد. در حال حاضر مدیر ارشد بازاریابی ایران تلنت است و ۱۰ سال سابقه فعالیت تخصصی در حوزه مارکتینگ و دیجیتال مارکتینگ را دارد از جمله مدیریت برند و تبلیغات شاتل.
الهام وحیدی‌نیا مارکتینگ رو تلفیق خلاقیت، دانش و تکنولوژی میبیند و از اینکه باعث رشد برندها و توسعه سازمان‌ها بشود لذت میبرد.

این وبینار رایگان است و ویدیوی وبینار پس از برگزاری در پنل کاربری همه ثبت‌نام کنندگان قرار می‌گیرد!

سرفصل‌های وبینار

۱. Resource map در مارکتینگ چیست و چرا اهمیت دارد؟
۲. چه عواملی در تخمین بودجه باید در نظر گرفته شود؟
۳. فرآیند بهینه سازی بودجه چگونه صورت می گیرد؟

مخاطبین

  • مدیران و سرپرستان مارکتینگ برندها
  • مسئولبن بازاریابی کسب‌و‌کارهای کوچک و متوسط
  • کارشناسان بازاریابی که می‌خواهند روزی مدیر مارکتینگ شوند
  • مدیران عامل و صاحبان کسب‌وکار

دانلود ویدیو
حامیان

پلتفرم ایمیل مارکتینگ پاکت و پلتفرم ساخت لندینگ پیج لندین

بودجه‌بندی در بازاریابی چگونه باید انجام شود؟ 2

بخوانید  خلاصه آموزشی وبینار مهم‌ترین کانال‌های جذب مشتری برای کسب‌وکارهای آنلاین

23971

2 کامنت “بودجه‌بندی در بازاریابی چگونه باید انجام شود؟

  1. سلام و درود و وقت بخیر
    میخواستم بپرسم ویدیوهای وبینار ، توی سایت بارگزاری میشوند؟

    • سلام. خیر اما برای کسایی که وبینار رو ثبت‌نام کرده باشن در پنلشون قرار میگیره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار + هجده =