زمان مطالعه: < 1 دقیقه

در این وبینار تخصصی دانا عنایتی با بیش از ۸ سال سابقه کاری در حوزه مارکتینگ و دیجیتال مارکتینگ به صورت رایگان به بررسی گوگل آنالتیکس و ناگفته‌های این ابزار، رفع محدودیت‌های آن، تعریف سشن و ناگفته‌های آن پرداخت.

دانا عنایتی

دانا عنایتی کهCo-founder شرکت دیجیتال مارکتینگ SIBdata است ،۴ سال به عنوان کارشناس ارشد پرفورمنس مارکتینگ فروشگاه اینترنتی بامیلو (اولین بازار اینترنتی ایران) فعالیت داشته است و اکنون مدیر دیجیتال مارکتینگ اسنپ است.

سرفصل‌ها

  • ناگفته‌های تعریف سشن
  • سشن چه زمان و پر چه شرایطی منقضی میشود؟ (با مثال‌های متداول)
  • sorting هوشمندانه و وزنی
  • ساخت سگمنت و رفع محدودیت‌های آنالتیکس رایگان
  • گوگل آنالتیکس ورژن ۴ یا یونیورسال؟
  • تفاوت‌های اساسی ga4 با ورژن ۳

دانلود ویدیو
حامیان

پلتفرم ایمیل مارکتینگ پاکت و پلتفرم ساخت لندینگ پیج لندین

وبینار امکاناتی از گوگل آنالتیکس که نمی‌دانید + مقدمات GA4 2

 

بخوانید  داده محوری با علی رسولی مدیر بازاریابی دیوار، در اپیزود سوم پادکست دی‌ام برد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × پنج =