مدیران بازاریابی جدید باراکا، Big Bear و الوپیک معرفی شدند؛ جابهجاییهای کامیونیتی مارکتینگ در سال جدید
یکی محتواهای سریالی دیام برد اطلاعرسانی آخرین تغییرات و جابجایی مدیران و سرپرستان بازاریابی و ارتباطات سازمانهای مختلف است. در گزارش پیشرو آخرین تغییرات شغلی در این حوزه طی دو ماه اخیر را مرور میکنیم. گفتنی است ما اطلاعات مربوط به این جابهجاییها را از طریق صفحات لینکدین افراد فعال در حوزه ارتباطات و بازاریابی به دست میآوریم. البته در بسیاری از موارد نیز افراد به صورت داوطلبانه این اطلاعات را برای ما ارسال میکنند. اگر در زمینه ارتباطات و بازاریابی فعالیت میکنید، زین پس میتوانید ما را در جریان اخبار آخرین تغییرات شغلی خود قرار دهید تا در گزارشهای آینده آن را به جامعه بازاریابی ایران اعلام کنیم.
امیر عبادی اصل، مدیر ارتباطات بازاریابی سابق دیوار، Commercial Growth Manager اسنپفود شد.
کتایون کیان Operation Manager سابق دارتیل نیز در صفحه لینکدین خود اعلام کرد که به عنوان Customer Experience Manager به تیم درسا پیوسته است.
نیما قربانزاده، مدیر ارتباطات و روابط عمومی سابق آژانس PGT به عنوان Communications & Corporate Affairs Asst. Manager به یونیلیور پیوست.
علیرضا هنرکار مدیر بازاریابی سابق شیپور، CMO دیجیلند و دیجیسرویس شد.
پژمان ملک، مدیر توسعه کسب و کار سابق کانون تبلیغات و مشاوره سروش سیما یه عنوان مدیر بازاریابی و تبلیغات به BigBear Drink پیوست.
محسن ولوی، پس از جدایی از شرکت صنایع غذایی شیوا به عنوان مدیر بیزنس باراکا شد.
امین سمیعی CMO تپسی از این مجموعه جدا شده و در سمت مدیرعاملی در اسنپشاپ مشغول شده است.
نیما محمدحسنی، مشاور بازاریابی سابق گروه ایرانتلنت نیز به عنوان مدیر دیجیتال مارکتینگ به تپسل پیوست.
مریم مستقل، account manager سابق آژانس تبلیغاتی Four Mind نیز در صفحه لینکدین خود اعلام کرد که به عنوان Extended Categories Marketing Manager به آرین تایر پیوسته است.
امیرحسین اسداله زاده مدیر ارشد بازاریابی سابق سوپراپلیکیشن تاپ از آغاز همکاری خود با الوپیک به عنوان مدیر ارشد اجرایی و مارکتینگ خبر داد.
لادن توکلی مدیر ارشد مارکتینگ خودرو۴۵ نیز از این مجموعه جدا شد و به عنوان CMO به توریک پیوست.
مبین محسنی، Advertising Director سابق شیرآلات آرتین در صفحه لینکدین خود خبر آغاز همکاری با گلدیران به عنوان مدیر مارکام این مجموعه را داد.
محسن شریعتی، Senior Digital Marketing Specialist سابق تریبون نیز از آغاز فعالیت خود به عنوان Marketing Supervisor در مدیانا خبر داد.
محمد سرامی، مدیر دیجیتال مارکتینگ سابق سیب ۳۶۰، CMO جدید صنایع غذایی سحرچین (انرژیزا TNT) شد.
مژگان ابوطالبی، استراتژیست روابط عمومی و ارتباطات در گروه دیجی کالا (دیجیکالاجت) به عنوان مدیر ارتباطات سازمانی در اسمارتک آغاز به کار کرد.
امیرحسین فاموری، پس از جدایی از آژانس دیجیتال مارکتینگ ماکان به عنوان مدیر ارتباطات بازاریابی به گروه درسا پیوست.
انیس ناصری، مدیر روابط عمومی و محتوای سابق پیامرسان بله نیز مدیر روابط عمومی دیجیپی شد.
حسین اسکندری، VP of Sales سابق شیپور، پس از حدود پنج سال تجربه در این مجموعه، به عنوان Application Sales Director به یکتانت پیوست.
مهدی جعفری نیز پس از چهارسال تجربه با عنوان Business Line Director در اسنپفود به عنوان Growth Executive Manager به آسان پرداخت پیوست.
پرتو افشار eCRM & Automation Manager سابق اسنپفود در صفحه لینکدین خود خبر از آغاز همکاری با دیجیکالاجت به عنوان Performance Marketing & Growth Manager را داد. او همچنین تجربه همکاری با دیجیکالا به عنوان Performance Marketing Supervisor را داشته است.
علی بادامکی، مدیر ارشد عملیاتی آٰژانس تبلیغاتی مگنت شد. او پیش از این مدیر مارکتینگ دیجیلند، مدیر بازاریابی عملکرد اسنپ اکسپرس بود.